Gå til innhold

Bildepresentasjon Thailand

Gjest ikke bruker nick akkurat nå

Anbefalte innlegg

Holder på med bildepresentasjon i anledning adopsjon nr 2 fra Thailand (sikkert helt sprøtt, har ikke sendt sosialrapporten til BUFA enda en gang).

Vet at man nå skal ha bilder av alle rom i huset, noen som nettopp har gjort ferdig bildepresentasjon og vet om dette virkelig gjelder ALLE rom (bad, toalett, soverom osv osv)?

Hilsen en som

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/64771-bildepresentasjon-thailand/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk for all del toalettet! Det må fotograferes fra alle vinkler - både med og uten "bruker" ;-)

Doen vår er så liten at jeg knapt kan forestille meg at det er plass til å ta noe bilde der i det hele tatt, hverken med eller uten bruker.

Får ta bilde av en bruker på badet i stedet, i dusjen kanskje?

En som fremdeles

Doen vår er så liten at jeg knapt kan forestille meg at det er plass til å ta noe bilde der i det hele tatt, hverken med eller uten bruker.

Får ta bilde av en bruker på badet i stedet, i dusjen kanskje?

En som fremdeles

Vi har nettopp flyttet, men der vi bodde før hadde vi et mini-minibad. Jeg sto på en stol og tok bilde "ned" på badet :) Det er uansett bedre å ha for mange enn for få bilder. Lykke til videre!

Gjest Augustus2

Jeg er akkurat ferdig med vår billedpresentasjon - den skal til Chile, og vi har ikke tatt noen bilder verken av soverom, bad eller toalett. Fikk beskjed fra AF om at man skulle ta bilder av stue,spisestue, kjøkken og eventuelt andre rom, men ikke av "private"rom som bad og soverom. Vet ikke om disse "reglene" gjelder for Thailand også.

Jeg er akkurat ferdig med vår billedpresentasjon - den skal til Chile, og vi har ikke tatt noen bilder verken av soverom, bad eller toalett. Fikk beskjed fra AF om at man skulle ta bilder av stue,spisestue, kjøkken og eventuelt andre rom, men ikke av "private"rom som bad og soverom. Vet ikke om disse "reglene" gjelder for Thailand også.

De gjør nok ikke det. Thaiene skal vite og se _alt_! Veldig betryggende at de er grundige også, da, men doen din får du altså ikke ha for deg selv :-)

Lykke til videre med Chileadopsjonen!

ps: alle thaiadoptanter fikk etter jul i år beskjed om å bl.a. levere flere bilder fra hjemmene sine; _alle_ rom skulle med, samt bilder av boligen utvendig fra alle kanter

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...