Gå til innhold

En tøff dag idag.

Anbefalte innlegg

Gjest Windsong
Skrevet

Det værste jeg vet er å få vite om ting i siste liten. For en tid siden ble jeg og min bror f.eks. enige om å ta en tur til Vestlandet for å besøke slekta. Ble da forespeilet at vi skulle dra på lørdag, noe jeg også har planlagt dagene etter.

Så kommer broren min plutselig i går kveld og sier at vi skal reise i morgen. Plutselig hadde jeg da bare en halv dag å ordne meg på, siden jeg allerede hadde en avtale idag.

På toppen av alt det vanlige stresset, måtte selvfølgelig dagen i dag være en slik med nervene i HØYspenn. Skjelver som et aspeløv og "får ikke puste." Puls i hundre og nils.Egentlig er jeg jo reisevant som bare det, men jeg sliter like mye (psykisk) hver gang likevel. Er redd for tyveri, for å bli overfalt av drosjesjåfører, for flyturen selv om jeg tar noe for å holde ut akkurat det, for at noe skal skje så jeg ikke kommer meg fram dit jeg skal, for å glemme ting som livsviktige medisiner, for å dumme meg ut, for at folk skal se at jeg har nerver osv.

Føler egentlig at problemene griper om seg nå. Før kunne jeg med største letthet ta T-banen eller stå i butikk-køer. Nå er det etter hvert blitt skummelt. Har faktisk opplevd å måtte gå ut av køer pga. kvelningsfornemmelser, og å måtte gå av T-banen for å trekke luft. Jeg skjønner meg ikke på meg selv, og hvorfor jeg blir slik. Før var jeg sosial og utadvendt, nå er jeg redd for at jeg kommer til å mure meg mer og mer inne.

Videoannonse
Annonse
thinkerbell
Skrevet

Ikke gi deg nå.. Ikke la angsten få ta overtaket atter en gang. Herregud,- jeg vet det er vanskelig... jeg vet.

Når selv det å stå i kø kan være et rent helvete.... da mister man lett motet.

Trekk pusten Windsong, og la den friske luften fylle lungene dine. Noen kamper vinner man... andre taper man. Men aldri gi opp.

-ønsker deg en rolig ferie

Gjest Windsong
Skrevet

Ikke gi deg nå.. Ikke la angsten få ta overtaket atter en gang. Herregud,- jeg vet det er vanskelig... jeg vet.

Når selv det å stå i kø kan være et rent helvete.... da mister man lett motet.

Trekk pusten Windsong, og la den friske luften fylle lungene dine. Noen kamper vinner man... andre taper man. Men aldri gi opp.

-ønsker deg en rolig ferie

En ting er i alle fall sikkert. Den patetiske (jeg føler meg i alle fall litt patetisk) angsten skal Faen (unskyld uttrykket) meg ikke få styre livet mitt, selv om det er et helvete å trosse den...

Endte nok en gang med å ta ei pille... Hadde ikke fungert uten. Nå er omsider alt pakket og klart, og i morgen er det opp halv sju. Gjett om jeg gleder meg! NOT!! Men det skal gjennomføres om jeg så besvimer i innsjekkingskøen.

Nei, jeg gir ikke opp med en gang selv om det er fristende. Det blir til syvende og sist et gedigent nederlag.

Ellers setter jeg pris på støtten din :)

thinkerbell
Skrevet

En ting er i alle fall sikkert. Den patetiske (jeg føler meg i alle fall litt patetisk) angsten skal Faen (unskyld uttrykket) meg ikke få styre livet mitt, selv om det er et helvete å trosse den...

Endte nok en gang med å ta ei pille... Hadde ikke fungert uten. Nå er omsider alt pakket og klart, og i morgen er det opp halv sju. Gjett om jeg gleder meg! NOT!! Men det skal gjennomføres om jeg så besvimer i innsjekkingskøen.

Nei, jeg gir ikke opp med en gang selv om det er fristende. Det blir til syvende og sist et gedigent nederlag.

Ellers setter jeg pris på støtten din :)

Stolt av deg,-innstillingen din kunne ikke vært bedre. Og å ta en pille er ikke et nederlag, for av og til fungerer man rett og slett ikke uten dem.

-ha en god natt windsong..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...