Gå til innhold

Siste timen på poliklinikken i dag!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært under hjelpeapparatet i 6 år nå og det var snålt å gå ut av poliklinnikken i dag og ha avsluttet behandlingen.

Jeg har vært ganske så selvdestruktiv gjennom årene og må nok ha en av norges hyppigste innleggelser på akkutten og netter på glattcelle. Arenne etter kuttinga på armen vil jeg nok aldri bli kvitt men jeg er blitt en helt ny person.

Jeg har vært utsatt for overgrep og voldtekter, mistet mennesker som har stått meg nær og vanket i et ganske hard miljø. Men en ting er sikkert: "Ingen ting er så vondt at det ikke er godt for noe." Jeg har lært av mine erfaringer og på en måte er jeg nå i ettertid glad for at jeg har opplevd så mye.

Jeg har fått et helt nytt syn på livet og føler fullstendig ro i sjela. Det er ikke penger, et rent hus og hvilken filmer som går som teller lengre. Det er bare bagateller.

Nei nå er jeg begynt å filosofere her...

Det er ihvertfall litt snålt å ikke ha noe med hjelpeapparatet lengre men jeg har stor troen på at det skal gå bra!!!

Klem til alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jäTtebra!!!

jeg får litt håp seLv når jeg leser innlegget ditt!

Håper alt går bra med deg, rose23!

*kosimOs*

Skrevet

Ja dette er en helt spesiell og merkelig følelse, det vet jeg godt!

Men også egentlig ganske deilig, ikke sant?

Lykke til videre!

klem

Rotta Nytt Liv
Skrevet

Så bra !!!

Lykke til videre rose23. Håper ikke du slutter å skrive her inne selv om du har det bra. Vil gjerne høre hvordan det går videre.

'Klem*

Skrevet

jäTtebra!!!

jeg får litt håp seLv når jeg leser innlegget ditt!

Håper alt går bra med deg, rose23!

*kosimOs*

Skal begynne på skole til høsten og bli journalist. Har stor troa på at det vil gå bra denne gangen!!!

Gleder meg til framtiden :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...