Gå til innhold

"Pinne i halsen"


Faster1365380357

Anbefalte innlegg

Faster1365380357

I løpet av de siste 4 måneder har jeg i en avis eller et ukeblad,lest en artikkel om en liten gutt som i lang tid hadde hatt smerter i halsen. Han uttrykte det slik "jeg har en pinne i halsen".

Hans foreldre hadde vært hos det som var av vårt helsevesen uten at noen hadde funnet ut noe eller kunne hjelpe med problemet.

Til slutt hadde de funnet en løsning hos homøopat eller via

naturmedisin, så nå sa gutten at "pinnen var borte".

Jeg har en bekjent som nå synes å ha tilsvarende problem

som legene heller ikke finner ut av. CT og kamera ned i halsen er bare noe av det som har vært prøvd. Ingen finner ut noe og jeg klarer ikke å finne tilbake til hvor jeg leste artikkelen og jeg husker

ikke hva løsningen var.

Jeg har "frisøkt" i Dagbladets og VG's artikler via internett, men vet

ikke om tilsvarende muligheter finnes for ukebladene, f.eks. Se og hør, Hjemmet eller Norsk Ukeblad. Jeg har i alle fall ikke funnet de tre siste på internett.

Kan noen hjelpe meg ?

Hvor og når stod artiklen, eller vet noen hvilken behandling gutten fikk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Faster1365380357

Hei, syns jeg leste samme artikkel i se og hør faktisk! prøv der!!! =)

Takk for tips så langt. Jeg skal prøve med en epost dit. De har ingen hjemmeside med søkemulighet i artikler det jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Faster1365380357

Hei, syns jeg leste samme artikkel i se og hør faktisk! prøv der!!! =)

Jeg har snakket med den som har ansvar for heldeartikler i Se og Hør. De har ikke hatt inne noen slik artikkel. Er det noen andre som har sett en artikkel om problemet ?

Hvor og når ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Faster1365380357

Hei, syns jeg leste samme artikkel i se og hør faktisk! prøv der!!! =)

Fra flere hold har jeg nå fått vite at det aktuelle tema var et innslag på TV2's frokost-TV. Foreløpig har jeg ikke fått noe svar derfra som forteller meg hva konklusjonen var. Vet ikke om det er noen som husker det ellers ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...