Gå til innhold

livet er langt,lykken er kort...

Anbefalte innlegg

dagene går så seint,alt jeg vil er og sove,komme bort fra denne smerten som spiser meg opp..hver dag er en lidelse,en påminnelse om alt det vonde,alt jeg vil flykte fra..vekk.men uansett hvor jeg er så forfølger det meg..vil prøve,prøve og kjempe,men har ingen krefter..er tom.er redd,redd fordi jeg vet at jeg at jeg ikke kommer til og få det bedre,før jeg har tatt ett oppgjør med fortiden,skammen,skyldfølelsen..det nytter ikke rømme,men hva gjør man når man ikke greier mer,bare henger fast for og overleve...overleve for hva?smerten?redselen? livet er langt og lykken er kort...altfor kort..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65079-livet-er-langtlykken-er-kort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...