Gå til innhold

Så skal ferien slankes bort.....

bratsj

Anbefalte innlegg

Ja, ja - så var ferien (deler av den) over og man skal i gang med å gjøre bot for de utallige liter is, de hundre poser potetgull, ørten grillkvelder og bøtter med vin og øl man har slengt innpå i løpet av sommerukene.... Uff. For ikke å snakke om alt det man har stappet i seg alle de kveldene det har vært DÅRLIG vær og man har trøstespist deilige ting i sofaens lune krok! Første dag av ny kur er ett rent helvete!! Ikke bare er det mandag og flott vær ute mens man er inne (det skulle ha kommet i går, dette her!!) men man er i tillegg på slanker`n etter å ha klart det utrolig stunt å legge på seg 7 tunge kilo i løpet av like mange uker! (hvordan er det mulig? - Som en omvendt Grete Roede-kur dette..)

Så i dag er jeg suuuulten og rastløs og urolig og SÅÅÅÅ sugen!Og enda er det iallefall 8 timer til jeg for skams skyld kan gå til sengs og håper dagen snart er over.....)Sukk sukk.

Er det flere som har fått sommerens fysiske resultater slengt i fleisen og har bestemt seg for å gjøre noe med det (for ørtende gang) her eller ? Føler meg litt ensom og trist nå gitt.... og feit selvsagt.

Selv har jeg tydd til fy-fy-nutrilett og har ett håp om at disse 7 ekle disse-kiloene skal være borte om ett par uker igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest abraxas

Jeg er nå på fjerde dag med nutrilett, dvs jeg erstatter frokost, lunsj og kveldsmat med nutrilett, og spiser middag. Det smaker pyton, og jeg får hodepine, men mannen min sa at han allerede se at jeg hadde gått ned litt (han er super-optimist), slik at da er det vel verdt det...

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå på fjerde dag med nutrilett, dvs jeg erstatter frokost, lunsj og kveldsmat med nutrilett, og spiser middag. Det smaker pyton, og jeg får hodepine, men mannen min sa at han allerede se at jeg hadde gått ned litt (han er super-optimist), slik at da er det vel verdt det...

Lykke til!

Wow - du er kjempeflink!Jeg drikker også pulver hele dagen - men tar ett måltid når jeg kommer hjem fra jobb.Etter tre dager er jeg ikke lenger sulten, men utrolig sugen på alt.Derfor det ene måltidet som jeg ikke hadde overlevd uten.Har bestemt meg for ikke å veie meg før om ett par uker - tror jeg vil miste motet hvis "innsatsen" ikke blir så stor underveis som jeg håper på.Håper å klare ren kur iallefall i ukedagene fra neste uke.Stå på - du er kjempeflink! (tips - prøv ett par bukser som er for små - ikke stretch - og ha det som målebånd hver uke!)

merker etter tre dager at jeg er mer uthvilt om morgenen enne når jeg la meg med full mage ! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...