Gå til innhold

jeg er så stabil altså!!! feil diagnose?

Anbefalte innlegg

Gjest trrrish

Forrige kveld fikk jeg sånn en nedtur fordi han jeg liker virket som liker ei anna ei..følte jeg så alene. Ble nesten rusa i trance da jeg tok kniven og kuttet opp leggene mine. Så skulle jeg sove den natten. Men fikk ikke sove før fire fordi jeg hadde angst!!! Helt anfall der pusten gikk fortere og fortere og jeg ble helt gele i hodet. SÅ, ble jeg anspent og fikk ikke sove og bare gråt og ble så sint for angst er så slitsomt og jeg tørr nesten ikke slappe av som om det skal skje noe forferdelig om jeg gjør så. Hater det!!

Så står jeg opp ti-elleve tiden,angsten slipper taket.. handler inn mat,flirer,ser på tv. Og nå har jeg bare latterkrampe hele tiden. :)))Jeg er så rar altså.

PS diagnose jeg har fått av overlegen på psyk.poliklinikk er faktisk SORG da!!

Fatter ikke åssen det kan stemme!

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Kan hende han som stilte diagnosen er en klok mann. Denne diagnosen tror jeg passer på meg også - bedre enn det de HAR sagt.

Innestengt, ubearbeidet sorg kan ødelegge et menneske. Når du i tillegg blir truet til å bruke medisiner, får du jo heller ikke bearbeidet sorgen.

Jeg har i flere år påpekt at jeg ikke blir bra før jeg får bearbeidet det som ligger inni meg av sorg. Det eldste er over tjue år gammelt og kom opp igjen iforbindelse med en lignende situasjon for noen år siden. Da overreagerte jeg fullstendig. Synes dette høres ut som et skoleeksempel på fortrengt sorg som kommer tilbake senere i livet hvis den ikke blir bearbeidet! Men tror du jeg får medhold. Nei, da! Hører ikke ordentlig etter engang!

Men nå har jeg byttet behandler. Dvs, jeg venter på å få time hos en ny. Det har jeg forventninger til. Han jeg har er en snodig type som jeg har mistet mye av tilliten til etterhvert.

Men, dette var mye svada. Ville bare si LYKE TIL. Høres ut som du har en behandler som tar deg på alvor.

Gjest trrrish

Kan hende han som stilte diagnosen er en klok mann. Denne diagnosen tror jeg passer på meg også - bedre enn det de HAR sagt.

Innestengt, ubearbeidet sorg kan ødelegge et menneske. Når du i tillegg blir truet til å bruke medisiner, får du jo heller ikke bearbeidet sorgen.

Jeg har i flere år påpekt at jeg ikke blir bra før jeg får bearbeidet det som ligger inni meg av sorg. Det eldste er over tjue år gammelt og kom opp igjen iforbindelse med en lignende situasjon for noen år siden. Da overreagerte jeg fullstendig. Synes dette høres ut som et skoleeksempel på fortrengt sorg som kommer tilbake senere i livet hvis den ikke blir bearbeidet! Men tror du jeg får medhold. Nei, da! Hører ikke ordentlig etter engang!

Men nå har jeg byttet behandler. Dvs, jeg venter på å få time hos en ny. Det har jeg forventninger til. Han jeg har er en snodig type som jeg har mistet mye av tilliten til etterhvert.

Men, dette var mye svada. Ville bare si LYKE TIL. Høres ut som du har en behandler som tar deg på alvor.

Vel da kan vi BYTTE behandler, for JEG har ingen sorg og ingenting fra fortiden jeg trenger BEARBEIDE!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...