hbh Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 I dag hadde eg termindato, men i staden for at dette skulle vera ei kjekk og spennande tid er det blitt ei trist tid. Brage døydde i magen min, og vart født 30. april. Tida etterpå har vore frykteleg tung, tenkjer veldig mykje på han og at eg ikkje fekk bli meir kjent med han. Føler 'alle' går smilande rundt med store magar. Ei av mine veninner skal bli mamma i slutten av september, det er veldig spesielt og sterkt å følgja hennar stadig veksande mage. Dette var vårt første barn, og vi sit tomhendte att, utan å få lov til å ta oss av Brage. Har berre ei grav å stella og sørga ved. Livet går ikkje alltid slik ein håpar. -Hildegunn 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65389-termindag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salina Skrevet 30. juli 2002 Del Skrevet 30. juli 2002 Kjære Hildegunn! Min termindato er i morgen, den 31.juli. Så vi hadde termin på samme tid vi to.. Vi skulle begge to ha sittet her, som stolte nybakte mødre til vårt førstefødte barn. Dette skulle bli vårt lykkeligste år noensinne! Denne sommeren skulle stå i lykkens tegn. Skulle ha, men ble ikke.. Barna våre ble ikke. De fikk ikke leve livet sitt her på jorden. Nå føler jeg at jeg går inn i et nytt kapittel i sorgen. Hittil skulle jeg ha bare vært gravid, men nå plutselig, skulle jeg ha sittet her med barnet utenfor magen min, et levende lite liv som skulle vokse opp og overleve meg.. Nå får sorgen en litt anneledes vinkling. Alle rundt meg som var gravide sammen med meg, begynner nå å leve livet sitt som mamma. Jeg er også blitt mamma, men det er det bare så få som ser. Om noen.. Jeg jobber for fullt i sommer. Har ikke ferie i det hele tatt. Jobber og sliter. Når jeg er på jobb, må jeg på en måte fortrenge sorgen litt, og det kan til tider være litt godt. Men jeg vet at alt jeg fortrenger, kommer tilbake når jeg er alene og igjen kan begynne å tenke på Tor Erling. Fint at du har en grav å stelle for. Jeg er så utrolig glad for at også vi valgte et gravsted for sønnen vår. Jeg er der hver dag, og det er nesten alltid et lys tent for gutten min der. I morgen, på termindatoen, skal jeg kjøpe en nydelig bukett hvite roser til Tor Erling. Til minne om den dagen som burde ha vært lykkelig... Jeg kjenner meg så igjen i det du skriver, Hildegunn.. Skjønner godt noen av tankene dine. Har du lyst, kan du sende meg en mail. Min adr. er: [email protected] Skal tenne to lys for Brage og Tor Erling i kveld. To små gutter i himmelen.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65389-termindag/#findComment-295980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.