Gjest lille_trille Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 hei! noen som kan finne ut hvor my ekcal jeg firbruker på en dag og hvo rmy ejeg må ha vær dag for å ikek ta av eller øke i vekt?? feks idag: 7t men stuepikejobbing, dvs 7timer med bevegelse-husarbeid..går og går..så spinning en time-ganske hardt! de dagene jeg ikke jobber går jeg til skolen til sammen 40 min. trener minst fire ganger i uken-spinning og styrke..har en fri dag! blir meget glad for hjelp!jeg er 25 år, 175 og 62 kg! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mail25 Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hold deg fast... Jeg vil tippe på ca. 5000 kcal per dag. vis du regner på det vil du finne ut at det er en stor mengde mat. til sammen ligning kan jeg si at ett vanlig menneske som holder seg på ett vanlig aktivitets nivå. bruker/ har behov for ca. 2500-3500 kcal per. dag 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synch Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Hold deg fast... Jeg vil tippe på ca. 5000 kcal per dag. vis du regner på det vil du finne ut at det er en stor mengde mat. til sammen ligning kan jeg si at ett vanlig menneske som holder seg på ett vanlig aktivitets nivå. bruker/ har behov for ca. 2500-3500 kcal per. dag 5000kcal? Hørtes litt mye ut spør du meg=) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.