Gjest calestia Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Det skyter bølger gjennom kroppen og hodet, blir bare helt hjelpesløs og matt. Har vært helt extremt i dag, og når jeg trena i stad ble jeg helt borte, plutselig innså jeg at jeg hadde 40 kg over hodet og armene skalv. Holdt på å svime av, og føltes som om hodet skulle dette av. Det begynner å bli slitsomt med det greiene, kan være i godt humør og ute og handler, og plutselig raser det i hodet, og alt blir bare helt borte, og jeg vil bare legge meg, lukke øynene, og sove, sove. Her hjemme er det en ting, sofaen er innen rekkevidde.. verste; aner ikke hva jeg skal gjøre med det, og ingen har noe lurt å si om det heller.. får bare noen rynker og et hmm... til svar og si i fra om det blir verre.. hjernetransplantasjon..??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65431-et-par-skruer-l%C3%B8se/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.