Gjest alkis Skrevet 29. juli 2002 Del Skrevet 29. juli 2002 Jeg er et av menneskene her i verden.Du har kanskje sett meg? Kanskje ikke. Jeg har kanskje sett deg,eller kanskje ikke. Det som er relativt sikkert er at alle er uendelig mye større en den fysiske plassen de opptar i massen av sultne mennesker..Sultne på en mening med livet. Om du kanskje har gått forbi meg så har du kanskje sett en av mange..Men det er mer enn det..Jeg er ikke viktigere enn andre for andre enn meg selv..Det er tross alt jeg som holder kroppen min i livet.. Akkurat nå henger jeg og dingler i en tråd.Jeg blåser i vinden og fryser.. Kanskje henviser legen min meg til psykiater slik han spurte meg om han skulle..Men jeg sa det var ikke noen vits i det. Jeg er en halvfeit 20-åring som liksom har anoreksi.Men jeg vet..at jeg også har bulimi..Jaja..det er bare meg,verden sviver ikke rundt meg..Den sviver uvilkårlig..bak henger jeg dinglende på slep i en tråd og lurer på hvor lenge jeg orker å anstrenge meg for å puste.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65436-en-tr%C3%A5d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.