Gå til innhold

en tråd

Anbefalte innlegg

Gjest alkis

Jeg er et av menneskene her i verden.Du har kanskje sett meg? Kanskje ikke.

Jeg har kanskje sett deg,eller kanskje ikke.

Det som er relativt sikkert er at alle er uendelig mye større en den fysiske plassen de opptar i massen av sultne mennesker..Sultne på en mening med livet.

Om du kanskje har gått forbi meg så har du kanskje sett en av mange..Men det er mer enn det..Jeg er ikke viktigere enn andre for andre enn meg selv..Det er tross alt jeg som holder kroppen min i livet..

Akkurat nå henger jeg og dingler i en tråd.Jeg blåser i vinden og fryser..

Kanskje henviser legen min meg til psykiater slik han spurte meg om han skulle..Men jeg sa det var ikke noen vits i det.

Jeg er en halvfeit 20-åring som liksom har anoreksi.Men jeg vet..at jeg også har bulimi..Jaja..det er bare meg,verden sviver ikke rundt meg..Den sviver uvilkårlig..bak henger jeg dinglende på slep i en tråd og lurer på hvor lenge jeg orker å anstrenge meg for å puste..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/65436-en-tr%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...