Gjest trrrish Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 hvis du har det jævlig og har sterke tanker om å skade deg men ikke gjør det - da får du medisiner til å bli bra. hvis du har det jævlig og har sterke tanker om å skade deg og faktisk gjør det - da får du ikke medisiner, men skal sitte å snakke om barndommen din (som var helt grei) og det fæle livet ditt (som det ikke er noe galt med,igrunnen) i flere år uten at det blir en dritt bedre. 0 Siter
Gjest ingen Skrevet 29. juli 2002 Skrevet 29. juli 2002 Det er ikke slik det fungerer bestandig. Jeg har nemlig fått medisiner for å hjelpe meg selv om jeg er suicidal til tider og driver med selvskading. Jeg kjenner også mange andre som driver med selvskading og som får hjelp av medisiner. Så det høres ut som du har vært veldig uheldig i møtet med hjelpeaparatet. Skift behandler og ikke gi deg før du får den hjelpen du trenger. 0 Siter
frosken Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Hei trrrish:-) Du har vel kanskje litt rett i at det er slik det fungerer (i hvert fall i en del tilfeller)... En av grunnene til det er vel at tendensen til utagering gjerne har sammenheng med bestemte typer problemer - og at denne type problemer dessverre ofte ikke kan "kureres" med medisiner. P.S. Jeg pleier å like det du skriver - spennende å lese om hvordan du tenker og opplever ting:-) 0 Siter
Gjest trrrish Skrevet 31. juli 2002 Skrevet 31. juli 2002 Hei trrrish:-) Du har vel kanskje litt rett i at det er slik det fungerer (i hvert fall i en del tilfeller)... En av grunnene til det er vel at tendensen til utagering gjerne har sammenheng med bestemte typer problemer - og at denne type problemer dessverre ofte ikke kan "kureres" med medisiner. P.S. Jeg pleier å like det du skriver - spennende å lese om hvordan du tenker og opplever ting:-) du er så oppklarende:))))) ;-))) jeg begynte å lure her forleden hvorfor i all verden psyk.en ikke bare sendte meg hjem med en resept på cipramil siden alle andre fikk det. det kom nok av at det omtrent gikk cipramil-epidimi blant en del av vennene mine. og de sa jo at det ble bedre også. men så ble jeg så hoppende glad bare av det lille svaret ditt her,frosken, at jeg løp inn på stua og danset og lo og var kjempelykkelig. så da måtte jeg vel bare innse at jeg ikke er deprimert likevel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.