Gå til innhold

maten og reduksjon av tablettene

Anbefalte innlegg

Gjest Victoria80
Skrevet

maten og reduksjon av tablettene

I de siste dagene har jeg begynt å bli mer bevisst på hva jeg spiser.Godteri og Mac.Donalds mat som jeg var så glad i før,har jeg droppet i den siste uka.Fra å være 10kg over høyden min,har jeg gått ned 5kg allerede.Alle som kjenner meg i mitt virkelige liv sier at det er fint at du har gått ned disse 5kg.Selv føler jeg det som en stor seier for meg selv.

Jeg må også si at etter at jeg har trappet tablettene mine ned 1mg,føler jeg mer indre glede og jeg har blitt mer sosial av meg.Jeg tror at jeg kommer til å klare meg uten de 2 resterende mg jeg har igjen av dem.Skal prøve i alle fall.Det jeg kan si er at jeg gleder meg sinnsykt til å slutte med tablettene.Da blir jeg den samme livaktige jenta igjen som jeg var før jeg begynte med tablettene for ca. 4 år siden,(herregud,er det så lenge siden).Dessuten så slipper jeg alle disse fæle bivirkningene, og hvis jeg er heldig så går jeg ned noen kg til siden disse tablettene hadde vektøkning som en av bivirkningene.

Nå er det ikke lenge til at jeg skal begynne med arbeid med bistand.Gleder meg også veldig til det.Til å bli kjent med den nye tilretteleggeren min og bli kjent med nye arbeidskollegaene som jeg får når jeg blir utplassert i en ny jobb.Håper bare at kommunikasjonen på tilretteleggeren min og meg ikke kommer til å bestå av misforståelser.

Videoannonse
Annonse
Gjest Sofies verden
Skrevet

Hallo.

SÅ FLINK DU ER. Du fortjener virkelig ros, og lykke til med jobben din. Stå på jente

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...