Gjest SickOfThis Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Har i den siste tiden (ca 2 uker) vært veldig svimmel og kvalm, her en helg kastet eg opp i 24 timer!! Eg er 100% ikke gravid, er sjelden syk eller dårlig så eg finner dette veldig mistenksomt.. Er det noen som har noen gode ideer til hva det kan være eller hvordan eg blir kvitt det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 31. juli 2002 Del Skrevet 31. juli 2002 Kan jeg få foreslå en tur til lege? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nysgjerrig1365380359 Skrevet 1. august 2002 Del Skrevet 1. august 2002 Jeg har hørt om lignende før.. Da har det vært matforgiftning.. D skulle gå over, men du er nødt til å ta en tur til lege.. du må jo ha blitt dehydrert for lenge siden! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 3. august 2002 Del Skrevet 3. august 2002 Samboeren min hadde også noe lignende da han var i puberteten. Forbrenningen var visst så ekstremt høy at det satte krøll på magen. Han fikk sånne oppkasttokter fra tid til annen, som kunne vare hele dager. Det er jo en mulighet at det kanskje er noe lignende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.