Gå til innhold

hva er det som skjer med meg? er jeg deprimert?

Anbefalte innlegg

Gjest en som trenger noen
Skrevet

Orker ikke dette her mer. Jeg blir gal av meg selv. Jeg orker ingenting lenger, jeg bryr meg ikke. Er bare likegyldig til alt. Føler at jeg desperat trenger noen å snakke med, en venn, men vet ikke hvorfor.

Jeg går rundt og føler meg så sliten. Det er som at jeg går rundt i en koma. Som en zombie. Er redd for å finne på noe eller møte noen fordi jeg er redd for at jeg skal få enda ett av mine gråteanfall. Jeg er så sinnsykt deprimert, og jeg aner ikke hvorfor. Siden påske har denne depresjonen bare blitt verre og verre. Hvis det da er en depresjon.

Jeg som alltid har vært så glad og lystig og full av energi og pågangsmot! Hva skal jeg gjøre? Alle vennene mine jeg føler at jeg kan prate om denne tomheten og ensomheten med er reist bort eller flyttet fra meg. Jeg føler meg så alene.

Endelig har jeg fått livet jeg alltid har drømt om, og klarer ikke engang å glede meg over det. Det hele skremmer meg. Hva er det som skjer med meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Hvis du ikke har NOEN verken i familien eller blant venner/bekjente/arbeidskolleger du kan ha nytte av å snakke med, burde du søke profesjonell hjelp. Det er lettere å ta depresjonen før den fester seg enda mer. For det høres ut som om det er en depresjon ja.

Gjest Tussi18
Skrevet

Jeg kan ikke si sikkert om dette er depresjon eller ikke (sa jeg ikke er noen fagperson), men jeg synes dette hørest ut som en depresjon. Symptomene virker iallefall ikke ukjent.

Men noen som kan gi deg et bedre svar på om dette er en depresjon eller ikke, og som kan hjelpe deg videre er fastlegen din. Så ta kontakt med ham eller henne, og fortell akkurat hvordan du har det. Det er mitt råd. Og jeg er sikker på at de andre som svarer deg her inne vil råde deg til å gjøre det samme. (De burde det iallefall).

Og for å gi deg et godt råd: gå til legen nå, istedenfor å vente. For om du venter så kan ting (depresjonen) bli verre. Blir iallefall (mest sannsynlig) ikke bedre.

Lykke til. Håper det ordner seg, og at du får det bedre :-)

Mvh.

Skrevet

Ville bare slutte meg til Tussi18. Gå til legen din så snart som mulig. Ikke utsett det, da kan det fort bli værre.

klem

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...