Gjest Guttemor Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg har nettopp lagt min lille sønn, og han er bare en hjerteknuser. Innerst inne ønsket jeg meg jente gjennom hele adopsjonsprosessen. Vet ikke helt hvorfor, men kanskje fordi jeg selv alltid har hatt mest "jentete" interesser, men også fordi jeg har hatt en formening om at det er lettere å være adoptert jente enn adoptert gutt. Da vi fikk tildeling var jeg selvfølgelig kjempeglad, men noen som fikk tildeling samtidig med oss fikk jente, og jeg må bare innrømme at jeg var litt misunnelig og ønsket at det skulle vært motsatt. Men gutten vår er gutten vår!! Nå blir jeg helt sjelven med tanken på at noen andre skulle ha vært foreldrene hans, det hadde jo vært umulig. Men han er virkelig gutt, så det blir lite kosing med dokker, glansbilder, håndarbeid osv. slik jeg hadde forestilt meg. Her sparkes det ball, klatres i trær og fjellknauser og overalt, kjøres med bil og tog og traktor, og bestefar som er bonde er helten over alle helter. Og når det gjelder min ide om at adopterte jenter klarer seg bedre enn adopterte gutter har jeg nå lest en forskningsrapport som fullstendig avkrefter dette. Den sier tvertimot at adopterte gutter har bedre selvbilde enn adopterte jenter. Dersom noen av dere drømmer om ei lita jente så er jo det lov, men dersom det blir gutt dere får vil dere få utrolig mange gleder og opplevelser dere kanskje ikke hadde forestilt dere. Men, drømmen om jenta har jeg vel fremdeles, men dersom vi får gutt neste gang også ser jeg at det vil være helt topp det også. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65970-s%C3%A5-kjekt-med-gutt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
trompet Skrevet 2. august 2002 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg forstår deg så inderlig vel... Jeg har fått både gutter og jenter, men med stor aldersforskjell (to jenter og tre gutter), må ærlig innrømme at når nr. fem kom så sa jeg, "Enda en gutt?!" og jeg som hadde sett meg ut den jente-garderoben, Men jeg ville ikke byttet ham ut for alt i verden, og nå håper jeg på et jentebarnebarn neste gang, har et gutte-barnebarn fra Peru som ikke kunne vært hos andre enn sine foreldre, (eller i vår familie) Det blir bare alltid riktig uansett hva vi tenker på forhånd. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/65970-s%C3%A5-kjekt-med-gutt/#findComment-299476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.