Gå til innhold

hvorfor er dette livet så vondt og tomt


Gjest filosofen

Anbefalte innlegg

Gjest filosofen

Sitter her, og tenker på dette livet som jeg lever.

Har et barn og en flink mann, men alikevel så har jeg ikke noe glede i livet,får nesten ikke sove.

Når kvelden kommer, kommer også alle tanker frem, tanker om ditten og datten. Jeg ser på min sønn som sover ved siden av pappa'n sin, og jeg ser at de begge er tilfredse. Skulle bare ønske at de to fikk være bare de to, og da er ikke jeg her lengre.

Er bstemt på å tenke igjennom livet' og se hva det er verdt, og så får jeg se om jeg finner et godt svar.

Nei denne tomheten er ikke bra, jeg er som en slags levende død. I dag har svigers fødselsdag, og da kan jeg ikke gå, men i kveld kan jeg vel det tenker jeg.

Vil bare gå ned til stranden og se på vannet og filisofere over tankene mine. Så får vi se da.

Er egentlig vel rimelig deppa, hører stemmer og ser sorte små troll danse på bordet i stua. Føler meg forfulgt, og får ikke fred i hodet mitt. Jeg vet ikke jeg.

Noen råd på min vei hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest filosofen

hva med litt lithionit?

Hallo.

Hvis det er snakk om preparatet litsium du mener så er det helt uaktuelt, da jeg ammer mitt barn ennå. Og hvordan visste du at jeg hadde diagnosen MD? Bare spåør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg synes innlegget ditt gir svaret på spørsmålet.

Du er psykisk syk for tiden. Derfor er livet vondt og tomt.

Dersom du ikke allerede får behandling, bør du snarest søke hjelp hos fastlegen.

Slik du har det nå, skal du ikke fortsette å ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...