Gå til innhold

Er så deprimert nå...

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Og det plager meg at jeg utsetter ungene for den trasige, livløse, triste, tiltaksløse personen jeg er nå. Prøver å forklare det, men. Får lyst til å grine når jeg tenker på at de har en mor som ikke orker, ikke akkurat nå, aldri akkurat nå. De hadde fortjent noe bedre. Men det hadde for svarte jeg også. Er så urettferdig at sånt dritt ligger i genene mine. Ville heller hatt en synlig invaliditet. Det mener jeg virkelig. Noe folk kunne forstå. Da hadde du i tillegg fått sympati! Nå kikker folk bare rart på deg og mener du må ta deg sammen. Gjør jo ikke annet. Allikevel blir jeg ikke bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66056-er-s%C3%A5-deprimert-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tenkeren

Kjære deg.

Da er vi i samme båt. Begge er vi deppa og begge har vi barn.

Ikke er det lett å se vitsen heller, men vi må holde oss oppe pga av barna.

Min sønn er enda liten, men keg er så trett og jeg føler at det hele er teit. Ja at livet er teit.

Men noen ganger må man se fremover og oppover.

Er du ikke enig

Gjest ikke undertegnet

Kjære deg.

Da er vi i samme båt. Begge er vi deppa og begge har vi barn.

Ikke er det lett å se vitsen heller, men vi må holde oss oppe pga av barna.

Min sønn er enda liten, men keg er så trett og jeg føler at det hele er teit. Ja at livet er teit.

Men noen ganger må man se fremover og oppover.

Er du ikke enig

Jo da, det tar vel slutt en gang.

Et av problemene med dette er at når jeg er så trist så får jeg meg på en måte ikke til å oppsøke folk. Føler at jeg bare ødelegger stemningen. Samtidig vet jeg at jeg har godt av å være sammen med folk. Det er verst å være alene. Men kan liksom ikke stole på at noen orker meg når jeg er i denne sinnsstemningen. Det blir bare til at jeg tenker på alle jeg burde kontakte.

Takk for omtanken!

Gjest fearofthedark

Jo da, det tar vel slutt en gang.

Et av problemene med dette er at når jeg er så trist så får jeg meg på en måte ikke til å oppsøke folk. Føler at jeg bare ødelegger stemningen. Samtidig vet jeg at jeg har godt av å være sammen med folk. Det er verst å være alene. Men kan liksom ikke stole på at noen orker meg når jeg er i denne sinnsstemningen. Det blir bare til at jeg tenker på alle jeg burde kontakte.

Takk for omtanken!

først vil jeg bare si dette til deg.

*klemmer i 100000000000000000 vis*

Jegb har det på samme måte, jeg klarer heller ikke å gå ut blandt folk.

Har bare byttet nick jeg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...