Gå til innhold

huff, jeg føler meg så rar

Anbefalte innlegg

Gjest tenkende gutt

hei allesammen. jeg er en gutt på 19 år som har et lite problem. i sommer så har jeg blitt forelsket i en jente som er 14. når jeg sitter å tenker på det, 19-14, 19-14, 19-14.. så blir jeg gærn. jeg kan jo ikke være forelsket i en som er 14 år. men det er jeg. hun sier hun elsker meg, og jeg har sagt det samme tilbake, sammen med henne føler jeg meg så lykkelig og hun får meg til å føle at jeg er noe. jeg tørr ikke å fortelle dette til vennen mine eller foreldrene. moren min er så relgiøs og må tro at jeg har blitt sprø, vennene mine tror bare at jeg har blitt pedo. men det er jeg overhodet ikke. de vet ikke hva jeg føler eller tenker, jeg vil ikke fortelle henne dette, for jeg vil aldrig såre henne. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. hun og jeg, vi har det så fint med hverandre og kan snakke om alt mulig. jeg vil henne det beste og vil aldrig gjøre noe som sårer henne. jeg vet ikke om jeg skal bruke fonuft eller bare følge kjhærligheten. vær så snill å gi meg råd. tusen takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66109-huff-jeg-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-rar/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er IKKE rar.

Alder har ikke noe å si.

Så lenge dere liker hverandre,bør dere følge kjærligheten.

Selv om hun kun er 14 i alder,er hun nok voksnere i hode,hvis du skjønner.

Se hvordan det går,og hvis det viser seg at dere kommer til å ha et seriøst og langvarig forhold bør du presentere henne for venner.

Dere første reaksjon blir nok som du fortalte,men hvis de er skikkelig venner kommer de til og støtte deg.

Gi dem litt tid,og forklar hvorfor du liker henne så godt,de vil nok respektere avgjørelsen din når de ser hvor glad denne jenta gjør deg.

Lykke til med kjærligheten.

p.s skriv gjerne tilbake om hvordan det går.

mail : [email protected]

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...