Gå til innhold

19 år og deprimert

Anbefalte innlegg

Gjest alene?

jeg aner ikke hvorfor jeg skriver dette.kanksje det rett og slett er fordi jeg ikke har noe annet og gjøre.jeg har sittet hjemme i en måned,med unntak fra en utflukt på butikken i ny og ne;og jeg duger rett og slett ikke til noe som helst. Mine jevnaldrene er i på ferie med venner eller kjærester og koser seg i finværet, mens jeg sitter inne og ser på mtv. Jeg lever ikke, jeg eksisterer. de gamle vennene mine er mest opptatt med sitt,mens noen rett og slett ikke takler at den en gang blide jenta har forsvunnet.Jeg er fanget inni meg; jeg vil så gjerne føle glede og engasjement,men klarer ikke! hver dag er en lidelse; jeg vet at jeg snart ikke klarer mer. ungdom og psykiske forstyrrelser er tabu. det snakkes nesten ikke om. Kanskje er dette fordi de fleste tror at ungdom ikke blir rammet av depresjoner og sånne ting. Jeg skal begynne på anti-depressiva nå. Takket være en meget oppegående familie som lukta lunta får jeg forhåpentligvis hjelp nå.(Selv om jeg ikke har en eneste liten tro på at det funker) Jeg vet ikke helt hva poenget i dette innlegget er;for jeg vet jo egentlig hva som feiler meg- men det kan jo være en slags påminnelse til dere alle om at depresjoner kan ramme alle og at selv barn og ungdom kan stilletiende lide av dette.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66126-19-%C3%A5r-og-deprimert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...