vin Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Er kommet hjem fra en herlig ferie i Danmark! Måtte jo en tur til Tyskland og handle litt.Eller litt ble det jo ikke akkurat:) Det var jo bare SÅ billig! Ungene fikk ca 300; hver til å kjøpe inn snop , og det ble en full handlevogn.Ja ; de var i selveste himmelen sa de. 10 kg vaskepulver (bra) 35; 1 kg spekepølser 30; 24 halvliter med øl (tysk merke) 35; 24 Tuborg 62; 1 flaske Gammel Dansk ca 55; etc...etc... Så nå har vi fyllt opp fryser , kjøleskap og hyller med masse godt:) PS: selvsagt smuglet vi ikke no..... Ha en fortsatt god sommer alle i hop! Mvh 0 Siter
Albertine Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Drar til Tyskland neste onsdag med stooor bil....*s* Gleder meg!! 0 Siter
vin Skrevet 5. august 2002 Forfatter Skrevet 5. august 2002 Drar til Tyskland neste onsdag med stooor bil....*s* Gleder meg!! God tur! Vi hadde også stor bil ; heldigvis.... 0 Siter
nolte Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Med en slik overskrift, så virker du helt historieløs... noengang hørt om 1940-45? Noengang hørt om Auschwitz? 0 Siter
Albertine Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Med en slik overskrift, så virker du helt historieløs... noengang hørt om 1940-45? Noengang hørt om Auschwitz? Hvorfor skal man tenke på det? Fortjener ikke Tyskland å bli husket for annet enn krigen? Det er snart seksti år siden den sluttet, og mye har skjedd etter det. Hva om innlegget hadde vært om fotball-VM? 0 Siter
Gjest Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Med en slik overskrift, så virker du helt historieløs... noengang hørt om 1940-45? Noengang hørt om Auschwitz? Det var vel ikke det hun hadde i tankene da hun skrev innlegget! Selv om det som skjedde under krigen var grusomt , anngår vel ikke det de som bor i Tyskland i dag! Historie. 0 Siter
Albertine Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 ...en liten ";-)" i nedenstående svar... NOW you tell me..... Jeg som fyrte meg opp litt nedenunder....;-) *sukk* 0 Siter
vin Skrevet 5. august 2002 Forfatter Skrevet 5. august 2002 ...en liten ";-)" i nedenstående svar... ; ) Mvh 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Synes ikke dagligvarer var billig i Tyskland. Bortsett fra øl. 0 Siter
Gjest glimmer Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 Med en slik overskrift, så virker du helt historieløs... noengang hørt om 1940-45? Noengang hørt om Auschwitz? Det er det dummeste jeg har hørt. Tror du sto opp med feil ben i dag. 0 Siter
Gjest glimmer Skrevet 5. august 2002 Skrevet 5. august 2002 ...en liten ";-)" i nedenstående svar... Ooops 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.