Gå til innhold

Utbrenthet


nysgerrigper1365380360

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg fikk diagnosen utbrent for seks måneder siden.

Jeg er under behandling med rosenterapi og det har hjulpet meg.'

Jeg tar også thytreoidea-piller.Disse skal hjelpe mot lavt stoffskifte,noe jeg mener er en medvirkende årsak til plagene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nysgerrigper1365380360

Jeg fikk diagnosen utbrent for seks måneder siden.

Jeg er under behandling med rosenterapi og det har hjulpet meg.'

Jeg tar også thytreoidea-piller.Disse skal hjelpe mot lavt stoffskifte,noe jeg mener er en medvirkende årsak til plagene mine.

Seks måneder??? Er du såpass i form at du jobber ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks måneder??? Er du såpass i form at du jobber ?

Nei,jeg er fremdeles sykemeldt og regner vel egentlig ikke å komme i jobb igjen før etter jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ved utbrenthet, trenger kroppen å få seg skikkelig påfyll for at du skal klare å komme tilbake til normalen igjen. Jeg har sett flere som har vært skikkelig utbrent som har blitt helt bra. De har ikke tatt vanlige skolemedisiner, men skikkelig god næring for kroppen. Gir du kroppen det den trenger, så gjør du den en tjeneste. Den kan ikke klare å fungere dersom den ikke får nok av det den trenger. Noen ganger, når en har tømt lagrene skikkelig, blir det umulig å bli bedre før en har fått orden på dette. Det blir da medisiner som døyver det verste, men i mitt tilfelle, da jeg hadde store problemer, ble jeg gitt medisiner for symptomene, men selve sykdommen var der enda. Kanskje det er lurt å starte innenfra, med det som forårsaker tilstanden. Det var iallefall det som etter flere år hjalp meg. Det som er så synd er at en vet at noe har hjulpet en selv, men så har en ifølge norsk lov ikke lov til å si at det hjelper, for i Norge er det kun legemidler som virker for noe. Forstå det den som vil. Frustrerende er det iallefall, og synd for alle dem som ikke får hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...