Gå til innhold

Er jeg en klager?

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Stemmer inne i hodet mitt sier at jeg er en klager, at jeg ikke får lov til å føle noe som helst, være sint, gråte,være glad osv. Har hatt anorexi, sliter med meg selv etter overgrep, angst, dårlig selvbilde. Har forsøkt så godt jeg har kunnet å skåne foreldre, venner og andre fra meg. Vil ikke belaste dem. Har ikke følt at jeg har klaget over det jeg har strev med tidligere, inntil nylig da jeg oppsøkte hjelp.Hva har jeg rett til?!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66285-er-jeg-en-klager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest calestia

å føle det du føler..?

( for det er jo kjempelett mener jeg.. å akseptere følelsene..)

men ingen kan ta fra deg tankene og følelsene dine, for de er bare dine, og du har rett til å ha dem, og å tenke og føle dem. De kan være din beste venn hvis du ikke gjør dem til din fiende..

( og gjør dine verste fiender til dine venner... )

få kontakt med følelsene dine , osv osv.. ( psykpreik..)

ehh.. svarte jeg egentlig på det jeg skulle nå....* rister på hodet over meg selv og alt klisje/psyk preiket som renner over meg*

( nei, du er ikke en klager, slik som jeg oppfatter deg. )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/66285-er-jeg-en-klager/#findComment-301805
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...