Gå til innhold

Hvordan finne mening og glede?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære snille jenta mi.

Sender deg en kokende varm klem fra meg. Jeg tenker så fælt på deg og lurer på hvordan det går med dere.

Sitter du å lurer på hvem jeg er, så vet du det nok, når jeg sier at jeg er fra din gamle by.

Har tenkt mye på hvordan jeg kan hjelpe deg, men jeg vet ikke annet enn å vente til du ringer meg, såkan vi snakkes da.

Det er ikke lett dette her for deg. Jeg har det på samme måte som deg nå for tiden.

Alt er bare dritt i bøtta, og det som verre er.

Noen ganger er det nødt til å gå ned før det kan gå opp vet jeg.

Hvordan går det da vennen, mail meg så får jeg vite det.

Gjest victoria80

Kanskje du og Hawkind kan gjøre noe hyggelig sammen.Noe som dere vanligvis setter pris på å gjøre.

Du kan også snakke med noen folk eller andre i hjelpeapparatet om hvordan du har det?Kanskje de kan hjelpe deg med noe av det du sliter med.

Uansett så håper jeg for din skyld at du vil få det bedre snart med deg selv, og ønsker deg en riktig god bedring.

Sender deg også mange varme tanker.

Koz fra meg

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...