Gå til innhold

røyk og slanking

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Har en veninne som har begynnt å røyke og begrunner dette med at hun påstår at røyking gjør en slankere - stemmer dette?

kanskje ikke rette forum å stille dette spørsmålet i, men jeg prøver likevel:

-Veninnen min får også vondt i hodet når hun tar seg en røyk. Jeg prøver å si at hun ikke tåler røyk, men hun mener at det bare er i begynnelsen/tilvenningsfasen. Hva kan skje dersom hun forsetter å røyke men er allergisk mot det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett nok feite røykere til å si: Nei, det er ikke nok å røyke. Slanking krever mindre inn i munnen enn man forbrenner med kroppen. Røyking forhindrer litt av næringsopptak, samt at røyking kan dempe sult. Men først og fremst er røyking effektivt mot fedme fordi man kan dø av det.

Og det var vel litt mer drastisk enn venninna di ville?

Dessuten virker det (omforladels) ganske stupid å røyke når man får vondt i hodet. Jeg skjønner at folk risikerer helseskade for nytelse, men ikke for plage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest thrine

Det er en ting å være tjukk/feit, men å være det også røyke i tillegg...spy...det er liksom det styggeste man ser. Dessuten ser jo de som røyker dumme ut..stikker inn og ut en hvit pinne fra munnen, stinker fra kropp og klær, får dårlig hud, kan skade ikkerøykere med røyken. Hun venninna di høres rett og slett dum ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...