Gå til innhold

oops...nå er jeg på riktig form,SDD!!

Anbefalte innlegg

girl1365380356
Skrevet

Skrev et innlegg på Samliv som eg. skulle på Sexualitet. jeg tar opp tråden fra Era.

Fra A til Å,sdd...

Venter spent,nå! ikke svikte meg!

Fortsetter under...

Skrevet

Hæ? Fra A til Å?

Jeg må innrømme at jeg ramlet noe av nå.

Skrevet

Hæ? Fra A til Å?

Jeg må innrømme at jeg ramlet noe av nå.

Alfabetet med tunga?

Skrevet

Alfabetet med tunga?

Det har jeg ikke prøvd, men jeg har hørt at det funker i den filmen med han fyren som alle jentene synes er så kjekk, men som skifter damer som de fleste av oss skifter undertøy, vil feie stesøsteren sin og ender opp med goddama, blir snill, og så dør pga hans onde stesøster.

Skrevet

Det har jeg ikke prøvd, men jeg har hørt at det funker i den filmen med han fyren som alle jentene synes er så kjekk, men som skifter damer som de fleste av oss skifter undertøy, vil feie stesøsteren sin og ender opp med goddama, blir snill, og så dør pga hans onde stesøster.

Min mann har gjort det på meg, både store og små bokstaver, det er garantert en suksess! :-D

Annonse

Skrevet

Min mann har gjort det på meg, både store og små bokstaver, det er garantert en suksess! :-D

Så du mener å antyde at det er på tide at jeg lærer meg alfabetet?

Skrevet

Så du mener å antyde at det er på tide at jeg lærer meg alfabetet?

Ja,det burde alle kunne! :-)

Skrevet

Ja,det burde alle kunne! :-)

Hvis man kan triksene med det engelske alfabetet så kan man sikkert overraske stort ved å lære seg deg norske også :)

Gjest i think it is
Skrevet

Cruel Intentions

Skrevet

Cruel Intentions

Jupp. Husket ikke navnet, men jeg beskrev den bra.

Skrevet

Hvis man kan triksene med det engelske alfabetet så kan man sikkert overraske stort ved å lære seg deg norske også :)

Eller det arabiske *LOL*

Skrevet

Eller det arabiske *LOL*

Kan man det arabiske så er man et funn for enhver dame.

Den ting er sikkert :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...