Gjest foreijente Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Kjempe talent og bra stemme , ikke sant? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Har det ikke gått opp for deg før nå? ;o) Den tv-reklamen for siste skiva hennes har gått meg på nervene i lengre tid... 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Hun burde i alle fall lære seg engelsk før hun gir ut ei country skive påd det språket. 0 Siter
Prozak Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Ja, ikke sant? Det var nesten så jeg lurte på om det var en spøk, en parodi på noe, første gang jeg så den reklamen som går nå. Hun har jo utstråling som en ost! Definitivt kvinnenes svar på Bjøro Haaland. Forøvrig er køntri musikk noe av det aller verste som noengang har blitt klekket ut av trange musikk-døve hoder. ".................." 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Ja, jeg håper hun suger bedre enn hun synger. ;-) 0 Siter
Gjest carlina Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 schtor hu. Er det ikke jævla irriterende når du tar deg selv i å synge "jeg elsker contry musikk,så jeg drømmer om nashville" urk urk urk... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.