fresja Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Sameby: s--a. Andre bokstaven er trolig i. Akselerator: le-. 0 Siter
birdie Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Akselerator kan muligens være LED? Lysemitterende diode, står det for. 0 Siter
fresja Skrevet 9. august 2002 Forfatter Skrevet 9. august 2002 Akselerator kan muligens være LED? Lysemitterende diode, står det for. Vet ikke helt. D'en blir fjerde bokstav i Kan bølger være: demde-e. 0 Siter
fresja Skrevet 9. august 2002 Forfatter Skrevet 9. august 2002 sameby: sida Fint, det passer! 0 Siter
birdie Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Vet ikke helt. D'en blir fjerde bokstav i Kan bølger være: demde-e. Det må jo være dempede (evt. temmede)? 100% sikker på de andre to bokstavene i akseleratoren? 0 Siter
fresja Skrevet 9. august 2002 Forfatter Skrevet 9. august 2002 Det må jo være dempede (evt. temmede)? 100% sikker på de andre to bokstavene i akseleratoren? Det ser ut til at de ordene jeg har er korrekte, alt passer så bra. Akselerator blir vel brukt i mange sammenhenger, men jeg verken finner eller har hørt om en som kalles lem. 0 Siter
fresja Skrevet 9. august 2002 Forfatter Skrevet 9. august 2002 Det ser ut til at de ordene jeg har er korrekte, alt passer så bra. Akselerator blir vel brukt i mange sammenhenger, men jeg verken finner eller har hørt om en som kalles lem. Jeg mener altså LEP. 0 Siter
birdie Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Jeg mener altså LEP. Mm, skjønte det - men se her, da! http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=lep+akselerator ;o) 0 Siter
fresja Skrevet 9. august 2002 Forfatter Skrevet 9. august 2002 Mm, skjønte det - men se her, da! http://www.google.com/search?sourceid=navclient&q=lep+akselerator ;o) Tusen takk! Jeg søkte da vitterlig på det før, men har nok skrevet noe feil da, for nå fikk jeg det fram også på mitt søk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.