rufsetufsa Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Oppdaget i dag denne fine greia, med "svar til meg." Har sittet i noen uker nå og synes det har vært litt tungvint å hoppe fra forum til forum og lese/skrive svar. Er det noen flere triks jeg bør kunne? *ler av meg selv* 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Har du ikke funnet den før nå? Hmmm blond? Ganske imponert over at du da har klart å svare i alle de svært seriøse diskusjonene vi har hatt her 0 Siter
rufsetufsa Skrevet 9. august 2002 Forfatter Skrevet 9. august 2002 Har du ikke funnet den før nå? Hmmm blond? Ganske imponert over at du da har klart å svare i alle de svært seriøse diskusjonene vi har hatt her Jepp, litt blond av og til... 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Hvorfor ikke ha de 100 nyeste oppe hele tiden , så får du jo med deg alle hele tiden! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.