Gå til innhold

Healing


sandralee

Anbefalte innlegg

En venn av meg er alvorlig syk med ondartede svulster i hjernen. Nå ønsker hun å prøve healing og/eller forbønn. Hun har bedt meg om hjelp til å komme i kontakt med de som gjør dette. Dette er helt ukjent felt for meg. Er det noen som vet om seriøse folk på dette feltet. En hører jo om så mye rart og det siste jeg vil er at hun skal oppleve å komme bort i useriøse folk. Fint om noen som har hatt erfaring med dette, eller har annen kunnskap kunne gitt meg noen råd eller tips. På forhånd tusen takk for hjelpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stig Bruset, alternativ lege

Kjære sandralee.

Det finnes et forbund der healere er organisert og Den norske kreftforening har et rådgivende organ innen komplementær medisin der sykepleier og healer Else Egeland sitter. Hun holdt et foredrag på en kongress i regi av Kreftforeningen våren 2000 og hennes E-mail er [email protected]. På hennes hjemmeside kan du lese om healing og forskning home.sol.no/~elsehjem. Husk at det ikke er tillatt for andre enn leger å behandle kreftsykdommer så vær skeptisk til alle som lover "gull og grønne skoger". Spør gjerne etter en healer med kristent livssyn hvis dette er viktig for din venn. Anbefaler for øvrig boka "Ord som helbreder" av Larry Dossey.

Informasjon via Internett erstatter ikke en legekonsultasjon. For en sikker

vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet bør du derfor rådføre deg

med legen din.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...