Gjest Enda en gang Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Romantisk kjærlighetshistorie og overreagerende foreldre, eller dum jentunge og gammel gris? Kan det være en blanding? :-)) 0 Siter
Gjest my_opinion Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Jeg stemmer på romantisk kjærlighetsferie med for mye oppstyr. 0 Siter
favn Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Er det ikke litt drøyt å kalle ham 'gammel gris', fyren er visstnok noen-og-tyve... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Jeg fatter ikke hvorfor du i det hele tatt gidder å tenke på det her. Ærlig talt. 0 Siter
musikeren Skrevet 8. august 2002 Skrevet 8. august 2002 Ihvertfall en pære tett jentunge. Litt vett må en kunne forvente også fra en 15-åring. Neppe noen mensakandidat han Gandalf heller. 0 Siter
Gjest zindra Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Er det ikke litt drøyt å kalle ham 'gammel gris', fyren er visstnok noen-og-tyve... Det finnes vel adskillig flere unge griser, enn gamle, etter min erfaring. 0 Siter
Gjest Baloo Skrevet 9. august 2002 Skrevet 9. august 2002 Ihvertfall en pære tett jentunge. Litt vett må en kunne forvente også fra en 15-åring. Neppe noen mensakandidat han Gandalf heller. Men liker Ringenes Herre, det gjør'n. Eller kanskje foreldrene hans har skylda for navnet? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.