Gå til innhold

Smerte i underarmen


Gjest Steinar

Anbefalte innlegg

Gjest Steinar

Hei, jeg har trent fast i ca 4 måneder nå. Jeg trener hjemme og har minimalt med utstyr. Til biceps bruker jeg den vanlige rette stangen og løfter den til under haka med bredt grep. Etter som jeg har lagt på fler og fler kilo, har jeg fått en rar smerte ca.10cm ned fra håndleddet. Hva kan dette være og hva burde jeg gjøre? Jeg har foreløpig bare fortsatt selv om det er ganske vondt når jeg løfter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Kanskje for stor vridning av håndflaten under øvelser er problemet.

Tror nok jeg vile gåt lit ned på vekten,kan jo være du har økt for fort og begynt å trene for tungt.Uansett så er det ikke så lurt og overse smertene,så sant man ikke bare er lit støl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg vile gåt lit ned på vekten,kan jo være du har økt for fort og begynt å trene for tungt.Uansett så er det ikke så lurt og overse smertene,så sant man ikke bare er lit støl.

kanskje du har fått senebetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...