Gå til innhold

bare en sSÅÅÅÅ elendig dag

Anbefalte innlegg

Gjest calestia

tåler ikke de nye sovepillene jeg har fått.

pillene jeg tar daglig mot smerter hjelper ikke i dag,

jeg er totalt vekk, klarer nesten ikk eå skrive.

aller minst å tenke.

( derfor jeg ikke har svart på de spørsmåla jeg har fått på forrige tråden min..)

jeg har bedt om hjelp til et par ting i dag, klarer ikke selv, og jeg har ikke spist noe særlig i det siste, så jeg er dønn svimmel.

jeg er redd jeg skal forsvinne helt og holdent, for verden er ikke slik den bruker å være.

tror jeg skal ringe kompisen min, før jeg forsvinner helt fra denne verdenen. han kjenner meg så godt, alltid noe lurt å si, for han vet hvordan jeg reagerer, han har sett alt på nært hold, så han forstår.

og da vet noen, hvis jeg skule miste helt grepet.

må legge meg nedpå litt jeg nå.

Fortsetter under...

Gjest du må spise nok

Det at pillene ikke virker som de skal, det kan ha noe med at du ikke spiser nok. Tabletter trenger energi for å virke. Jeg har det slik selv også, smertestillende virker ikke hvis jeg ikke har fått i meg noe mat.

Gjest calestia

Det at pillene ikke virker som de skal, det kan ha noe med at du ikke spiser nok. Tabletter trenger energi for å virke. Jeg har det slik selv også, smertestillende virker ikke hvis jeg ikke har fått i meg noe mat.

hmm.. ja.. burde vite det egentlig..Blir dårlig av de også når jeg ikke spiser, men det blir så mye spising liksom , hvis jeg skal spise hver gang det er tid for pille..

men.. jeg får kanskje tenke litt over det...

hmm.. ja.. burde vite det egentlig..Blir dårlig av de også når jeg ikke spiser, men det blir så mye spising liksom , hvis jeg skal spise hver gang det er tid for pille..

men.. jeg får kanskje tenke litt over det...

faste måltider kan være lurt når man går på medisiner calestia.

-håper du føler deg litt bedre nå.

*støtte klem*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...