Gjest nattsvart Skrevet 10. august 2002 Del Skrevet 10. august 2002 Min psykiater har vært på ferie i 6 uker, og jeg trenger han desperat.Som erstatning fikk jeg for noen dager time hos en mann med spesielle evner. Jeg skulle lære å få kontakt med mine åndelige hjelpere. Syntes det hørtes veldig positivt ut. Jeg lå 2 timer på en benk og fikk veiledning hele tiden. Men hva skjedde? Ingenting. Jeg fikk ikke kontakt med noe som helst.Jeg fikk vite at jeg hadde store blokkeringer imot å ta imot positiv kraft. Veilederen fikk t.o.m.kontakt med sin åndelige hjelper som prøvde å fjerne blokkeringene. Men ingenting hjalp. Kanskje det går bedre neste gang? Jeg tror egentlig ikke det. Jeg er tydeligvis helt uimottagelig for positive krefter. Hva i all verden skal jeg gjøre? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/67043-nhd-hva-skal-jeg-gj%C3%B8re/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.