Gjest ivan larsen Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 Windows finnisje dn nye hardisken eg har montert, men bios finne dn. køyrer Win98, ka kan eg gjere for å få windows te å finne dn??? 0 Siter
Gjest Altman, som heller ikke nå burde svart Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 Hmm, jeg var borti samme problem en gang, men klarte å løse det til slutt. Problemet er at jeg ikke husker hva jeg gjorde Jeg kommer tilbake dersom jeg kommer på det. Hilsen 0 Siter
citoyen Skrevet 11. august 2002 Skrevet 11. august 2002 Du må partisjonere og formatere den først. Det gjør du i DOS, med programmet fdisk. 0 Siter
bkoe Skrevet 30. august 2002 Skrevet 30. august 2002 Gå inn i pc ens bios og sett den til autodetect. Formater seinere med fdisk eller enda bedre partition magic 7 og lag de nye partisjonene dine der også Fat 32 eller NTFs ( hvis du har win 2000 eller xp) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.