Gå til innhold

Mørkner igjen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det som om et nytt mørke skyller over meg igjen...

Har spist altfor mye i sommer, og nå kommer skyldfølelsen igjen. Målet mitt for sommeren var å bli tynn, men det har jeg ikke blitt...

I tillegg begynner jeg å grue meg til skolestart... Takler ikke alt stresset fra skolen. Alle forventer så mye av meg.

Når jeg får dårlige prøver tilbake (noe jeg gjør veldig ofte), blir jeg bare enda mer nedtrykkt. Vil bare gi opp. Duger ikke til noen ting! Er nok bare en stor skuffelse for foreldrene mine. Hvertfall i forhold til søsteren min... Hun har liksom alltid vært så flink, og fornuftig hun...

Hadde jeg bare vært tynn!

Vet jo egentlig at det ikke kunne ha forandret alt det andre, men da hadde jeg hvertfall mestret_noe_!

Beklager all denne sytinga mi, men jeg måtte bare få det ut... Føler meg så utrolig nedtrykkt nå. Vil bare legge meg under dyna og aldri komme fram igjen!

Hadde jeg bare hatt en_eneste_person som hadde forstått alt dette her, og som kunne gitt meg råd og veiledning videre... Men det har jeg ikke...

Nei, nå går jeg opp å legger meg under dyna...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...