Gå til innhold

Sliten...

Gjest Windsong

Anbefalte innlegg

Gjest Windsong

Jeg skulle aldri funnet på å drikke den kaffekoppen for høflighets skyld etter middag idag... For meg var det som å hive bensin på et bål! Fikk så kraftig angst at det svartnet helt for meg. Etter et par timer eller noe sånt fikk jeg i meg ei pille som tok toppen av det.

Jeg er ikke rolig ennå, men tenker i det minste noenlunde klart. Tør ikke legge meg, for jeg er redd for å dø når jeg sover (irrasjonelt og dumt? jaaaaaa). Er redd for at noe skal skje med vennene mine som bor langt unna meg, er redd for at det egentlig er noe annet galt med meg, er redd for å miste kontrollen med diabetesen som jeg har, er redd for å få epilepsianfall, er redd for at jeg plutselig skal bli blakk og blablabla. Får ikke gjort noe fornuftig om dagen når det er slik!

En ting er i alle fall sikkert. Jeg rører ikke kaffe om så noen prøver å sondefore meg med det!

Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh at man kan være så dum!

Blir så irritert på meg selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67384-sliten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...