Gå til innhold

Redd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

mulig jeg blir innlagt på psyk nå... fikk angst sist de ville gjøre det, og backa ut. men nå er jeg litt klar for det, samtidig som jeg er redd.. hva skal man si til omgivelsene? Og hvordan reagerer folk!?

Redd.. Og litt beroliget...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke si det til folk. da jeg skulle legges inn da jeg var 12 år fikk jeg læreren til å juge for klassen min og si at jeg var på allergitesting på sykehuset. var ingen som fant det ut.

Skrevet

ikke si det til folk. da jeg skulle legges inn da jeg var 12 år fikk jeg læreren til å juge for klassen min og si at jeg var på allergitesting på sykehuset. var ingen som fant det ut.

det er det jeg har tenkt på og, men har på følelsen at før eller seinere er et noen som finner d ut.. og jeg orker ikke spørsmål, folk som graver og skal vite alt...

Skrevet

det er det jeg har tenkt på og, men har på følelsen at før eller seinere er et noen som finner d ut.. og jeg orker ikke spørsmål, folk som graver og skal vite alt...

og en ting jeg har merket meg blant bekjente ,er at de som først legger seg inn en gang, begynner med å legge seg inn igjen og igjen og igjen fordi de ikke lenger tror de takler livet når det blir vondt og vanskelig uten innleggelse.

Skrevet

og en ting jeg har merket meg blant bekjente ,er at de som først legger seg inn en gang, begynner med å legge seg inn igjen og igjen og igjen fordi de ikke lenger tror de takler livet når det blir vondt og vanskelig uten innleggelse.

så hva gjør man dah...?

Skrevet

så hva gjør man dah...?

nå er det jo slett ikke sikkert du har samme problemer som de jeg kjenner og tenker på da.

bare legg deg inn du. og folk takler det sikkert også, men de vil nok helst ikke snakke om det. eneste grunnen jeg skjulte det sånn og fikk læreren til å juge osv, var fordi jeg bare var en unge som var flau eller noe. nå idag forteller jeg det til alle sammen. syns det er kjempekult jeg.

Skrevet

nå er det jo slett ikke sikkert du har samme problemer som de jeg kjenner og tenker på da.

bare legg deg inn du. og folk takler det sikkert også, men de vil nok helst ikke snakke om det. eneste grunnen jeg skjulte det sånn og fikk læreren til å juge osv, var fordi jeg bare var en unge som var flau eller noe. nå idag forteller jeg det til alle sammen. syns det er kjempekult jeg.

hehe.. jeg har jo spøka med det hele tida da, at jeg ville bli sperra inne til lsutt, at jeg er psyko osv, men vet ikke om folk vil ta meg på alvor nå, eller om de vil begynne å behandle meg annerledes.. vil bare rømme vekk fra denne verden en stund...

Skrevet

hehe.. jeg har jo spøka med det hele tida da, at jeg ville bli sperra inne til lsutt, at jeg er psyko osv, men vet ikke om folk vil ta meg på alvor nå, eller om de vil begynne å behandle meg annerledes.. vil bare rømme vekk fra denne verden en stund...

jeg vil ha vivaaaaaal

Skrevet

jeg vil ha vivaaaaaal

jeg vil ha bøtter med valium og morfin!

Skrevet

Hei!

Jeg forstar du er redd for å komme til psyk. sykehus, men ikke vær det! Psykiske sykdommer kan ramme hvem som helst, og alle samfunnskategorier er representert her inne. Jeg har selv desverre vært inne hele 9 ganger..........NÅ er jeg ENDELIG frisk og både håper og føler jeg vil være det i laaaang tid, forhåpentligvis at jeg vil holde meg borte fra sykehus resten av livet. Håper hverfall det blir slik....!!!!!!!fORSTÅR DU ROTET MITT?

Skrevet

Hei!

Jeg forstar du er redd for å komme til psyk. sykehus, men ikke vær det! Psykiske sykdommer kan ramme hvem som helst, og alle samfunnskategorier er representert her inne. Jeg har selv desverre vært inne hele 9 ganger..........NÅ er jeg ENDELIG frisk og både håper og føler jeg vil være det i laaaang tid, forhåpentligvis at jeg vil holde meg borte fra sykehus resten av livet. Håper hverfall det blir slik....!!!!!!!fORSTÅR DU ROTET MITT?

tusen takk for svar. Jeg vet ikke ennå om det blir noe av, men jeg føler jeg ville ha godt av å komme meg vekk litt.. slippe alt mas og alle forventninger..

jeg vet bare ikke åssen folk vil reagere om jeg sier sannheten! huff... alt er bare vanskelig.

Skrevet

tusen takk for svar. Jeg vet ikke ennå om det blir noe av, men jeg føler jeg ville ha godt av å komme meg vekk litt.. slippe alt mas og alle forventninger..

jeg vet bare ikke åssen folk vil reagere om jeg sier sannheten! huff... alt er bare vanskelig.

Hei!

Jeg skjønner du er redd for hva "folk" sier, men MÅ alle vite det?

Jeg syns selv det var dødsflaut første gangen jeg skulle inn, totalt nederlag liksom, men det gikk over etter jeg ble kjent med de andre pasientene og så det var "vanlige" mennesker som slet. De første gangene ville jeg at KUN familien og de to barna mine skulle vite det.

Men ungene sa jo på skolen at - mamma er på s...........hun.........Ja,ja, det var ikke så nøye allikevel. Andre fikk tro hva de ville!

Som sagt, jeg forstår du synes det er flaut, men ikke tenk så mye hva ANDRE mener.

P.S Da jeg var "inne" var det unge folk helt nede til 18 år

der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...