Gå til innhold

Trenger noen råd ang. depresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg lei av å være deprimert. Jeg har vært langt nede stort sett så lenge jeg kan huske. Jeg tror det må ha startet da jeg var ca. 7-8 år gammel. Det har begynt å ta helt overtak på meg, depresjonen ER meg. Jeg vet ikke lenger hvem jeg er når jeg ikke er deppa. Jeg har så smått begynt å ta tak i ting som har forårsaket disse depresjonene, og legen min har gitt med medisiner som skal hjelpe mot det. Men jeg klarer liksom ikke å komme meg ut av det. Jeg vet jo at livet kan være ganske så fint, og at alt ikke er så mørkt som det ser ut som nå. Men hvordan i alle dager kommer jeg meg ut av denne depresjonen? Begynner nesten å lure på om det er kronisk, går det an?

Altså, hva gjør man for å finne veien ut av det? Hvordan blir man "seg selv" igjen? Og hvordan skal jeg finne ut hvem jeg egentlig er?

Ble visst et litt forvirret innlegg dette her... Blir veldig takknemlig for gode råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke forvirrende dette..

Har desverre ingen råd å gi..

men en klem kan du få om du vil?

*klem*

mvh

(Ano)

Gjest tårnfrid
Skrevet

For meg hjalp det at jeg flyttet og kom i et nytt miljø. Tror det er viktig at man har noe å henge fingrene i slik at man ikke har tid til å tenke så mange triste tanker. Jobb eller studier hvis man orker. meld deg inn i en organisasjon eller få deg en hobby hvis du ikke har, ikke se mye på tv! prøv å trimme litt hver uke.

Håper noe av dette kan hjelpe deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...