amethyst Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Går det fint å steke bacon i langpanne? Må ha masse ferdig samtidig og da er det ikke så enkelt med liten stekepanne Hvor mange grader og hvor lenge? 0 Siter
Babette Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Jeg synes de blir sprøest når jeg bruker bakepapir på rist. 225 grader midt i ovnen, ca. 5 minutter. Du må bare se på dem.Og la fettet renne av på papiret etter uttak. Så blir de sprø og lekre! Og stjernebacon er best, tralala. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Full pinne til de blir brun.. så enig, så enig. gjerne nermere svart. knasende sprø må de være. nammis! 0 Siter
Nikki Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Jeg så en engelsk tv-kokk her om dagen som brukte to langpanner når han stekte bacon. Oljet begge, la baconen på den ene og brukte den andre som lokk. Inn i ovnen, sikkert like lang tid som noen foreslo i et annet innlegg. Resultat: sprø, helt rette og fine bacon! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.