Gjest sanne Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 har begynt i ny jobb, men trives ikke, det er kaos rundt meg der og jeg har ikke kontroll i det hele tatt.. oppgavene klaker på seg.. i tillegg har jeg disse tvangshandlingene og -tankene.. vet ikke hva jeg skal gjøre! venter plass på psyk poliklinikk, det vil ta noen uker.. men det er ikke bare på jobben det flyter over, det gjør det inni meg også!! Hva skal jeg gjøre?? 0 Siter
Lingus Skrevet 14. august 2002 Skrevet 14. august 2002 Når det gjelder jobben, så prøv å del opp arbeidet i små del-oppgaver. Ikke tenk på alt sammen samtidig, da er det lett å bli kvalt av at det er så mye og at man ikke har kontroll. Prøv å gjøre små deler av arbeidet om gangen. Det kan være veldig kjipt å begynne i ny jobb, men som regel blir det mye bedre etterhvert. Lykke til 0 Siter
Gjest sanne Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Når det gjelder jobben, så prøv å del opp arbeidet i små del-oppgaver. Ikke tenk på alt sammen samtidig, da er det lett å bli kvalt av at det er så mye og at man ikke har kontroll. Prøv å gjøre små deler av arbeidet om gangen. Det kan være veldig kjipt å begynne i ny jobb, men som regel blir det mye bedre etterhvert. Lykke til takk for tipset og ikke minst oppmuntringen! Ps: det gikk litt bedre i dag heldigvis 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.