Gå til innhold

Kan en bli deprimert av sovepillen apodorm

Anbefalte innlegg

Gjest trrrrish
Skrevet

jeg tok en pille apodorm for å sove, av den ble jeg sikker på at jeg skulle dø for pusten ble så tung liksom. jeg trodde aldri jeg skulle våkne neste morgen. men det gjorde jeg, allerede klokka 05.00 våkna jeg og alt var vondt og forferdelig og alt er fullstendig tomt og grusomt og helt jævlig.

jeg vil sove for alltid, men jeg sover bare 5 timer tilogmed etter sovepille, jeg vil sove i 5 dager jeg vil sove for alltid, alt er helt forferdelig og alt er håpsløst og jeg kommer aldri til å tørre å få en jobb og jeg kommer aldri til å klare komme meg gjennom videregående en gang for jeg gidder faen ingenting og jeg gidder ikke lese jeg er så lat, så alt er fullstendig håpløst og alt er vondt!

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er helt sikker på at dine problemer ikke skyldes et engangs inntak av Apodorm.

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

Jeg er helt sikker på at dine problemer ikke skyldes et engangs inntak av Apodorm.

Det er jeg også!

Men det var vel litt annet enn dette korte svaret du var ute etter å høre egentlig...

Du høres veldig depressiv ut. Synes du burde ta deg entur til legen og fortelle hvordan du har det. Du trenger hjelp på en eller annen måte for å komme ut av denne situasjonen.

Det er så vondt å høre helt unge mennesker slite slik. Jeg er veldig deprimert for tiden selv, men jeg er tross alt snart 50, så jeg har mer livserfaring, noe som gjør at jeg vet at dette går over og ting blir bedre. Men denne livsvisdommen har dessverre ikke du enda, derfor er det viktig at du får hjelp til å komme deg ut av det så fort som mulig.

I dag har jeg tanker om at jeg like gjerne kunne være død, det ville være bedre for de rundt meg også. Som jeg føler jeg bare ødelegger for siden jeg er så depressiv og trist. Og ikke orker holde det ryddig og rent engang. Men jeg VET at der framme venter (som alle andre ganger) opplevelser og stunder som vil gi meg fullkommen lykke for en periode, og det gjør at jeg ikke går helt til bunns.

Men denne visdommen kanikke læres bort dessverre, det må nok erfares.

Lykke til ihvertfall!

Gjest trrrish
Skrevet

jeg er nå ikke så sikker. jeg bruker å ha det greit når jeg våkner, men da jeg våknet etter apodorm hadde jeg det forferdelig. og slik var det sist jeg tok sovepille, for flere måneder siden. helt forferdelig vondt.

er det bare tilfeldig at jeg får det så grusomt hver gang jeg har tatt sovepille?

Gjest ikke undertegnet
Skrevet

jeg er nå ikke så sikker. jeg bruker å ha det greit når jeg våkner, men da jeg våknet etter apodorm hadde jeg det forferdelig. og slik var det sist jeg tok sovepille, for flere måneder siden. helt forferdelig vondt.

er det bare tilfeldig at jeg får det så grusomt hver gang jeg har tatt sovepille?

Nei, det behøver ikke være tilfeldig. Men av erfaring vet jeg at mange leger nekter for at pasienten har bivirkninger hvis legen IKKE har hørt eller lest om det hos andre pasienter. Det er ganske håpløst å få gjennomslag for bivirkninger ved medisinbruk.

Skulle tro de hadde avtale med medisinprodusentene om underrapportering.

Gjest calestia
Skrevet

hmm... ja altså..

jeg byttet til apodorm.. men orker ikke bruke de, for jeg blir helt bortreist, og da blir jeg også mer deppa..

men av de andre pillene blir jeg jo lettere gal...

og legen mener jeg ikk ekan bruke pillene som unnskyldning, men det får så være...

kreeemt... det er jo de som vet hvor lettere sinnsforvirra jeg kan være...

Og jeg skylder på pillene, jeg.......

jeg har rett!

( ikke tull engang.)

Gjest trrrish
Skrevet

hmm... ja altså..

jeg byttet til apodorm.. men orker ikke bruke de, for jeg blir helt bortreist, og da blir jeg også mer deppa..

men av de andre pillene blir jeg jo lettere gal...

og legen mener jeg ikk ekan bruke pillene som unnskyldning, men det får så være...

kreeemt... det er jo de som vet hvor lettere sinnsforvirra jeg kan være...

Og jeg skylder på pillene, jeg.......

jeg har rett!

( ikke tull engang.)

jaja du er jo så sinnsforvirra, men meg er det ingenting galt med så psykiateren kan jo ikke hjelpe meg e ngang!!!!!!!!!!! LYKKE TIL DU SOM FAKTISK KAN FÅ HJELP JEG FÅR IGEN!!!!!!!!! ALT ER HÅPLØST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg prøvde ringe en dame jeg kjenner og hun sier bare jeg må slytte å hyle og rope så høyt for jeg kommer til å vekke naboene!! DET VIL SI AT ANDRE MENNESKER FAKTISK IKKE HYLER OG ROPER SOM MEG!! DE HAR DET IKKE SÅ JÆVLIG!!!!!!!!! JEG ER FØDT TIL Å HA DET JÆVLIG FOR ALLTID!! ALT ER FORFERDELIG OG FOR MEG ER DET HELLER IKKE HÅP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

jaja du er jo så sinnsforvirra, men meg er det ingenting galt med så psykiateren kan jo ikke hjelpe meg e ngang!!!!!!!!!!! LYKKE TIL DU SOM FAKTISK KAN FÅ HJELP JEG FÅR IGEN!!!!!!!!! ALT ER HÅPLØST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jeg prøvde ringe en dame jeg kjenner og hun sier bare jeg må slytte å hyle og rope så høyt for jeg kommer til å vekke naboene!! DET VIL SI AT ANDRE MENNESKER FAKTISK IKKE HYLER OG ROPER SOM MEG!! DE HAR DET IKKE SÅ JÆVLIG!!!!!!!!! JEG ER FØDT TIL Å HA DET JÆVLIG FOR ALLTID!! ALT ER FORFERDELIG OG FOR MEG ER DET HELLER IKKE HÅP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kjære deg... jeg kan skjønne at de ber deg slutte å rope... Kanskje om du hadde en litt bedre innstilling til faktisk å kunne få det bedre, så hadde det vært mulig å hjelpe deg...

Gjest trrrish
Skrevet

Kjære deg... jeg kan skjønne at de ber deg slutte å rope... Kanskje om du hadde en litt bedre innstilling til faktisk å kunne få det bedre, så hadde det vært mulig å hjelpe deg...

jeg har prøvd i ett år..har gitt opp nå

Skrevet

jeg har prøvd i ett år..har gitt opp nå

Jeg LOVER deg... 110%.. at det IKKE blir noe bedre av å gi opp...

Skrevet

Hei trrrish:-)

Hva mener du med at du ikke får noen hjelp? Jeg trodde at du hadde regelmessige samtaler med en flink psykiater, og håper at du fortsatt har det. En annen ting er at det kan ta lang tid før slik behandling medfører endringer i hvordan man har det fundamentalt sett.

Håper du har det litt roligere nå enn tidligere i kveld!

Gjest trrrish
Skrevet

Hei trrrish:-)

Hva mener du med at du ikke får noen hjelp? Jeg trodde at du hadde regelmessige samtaler med en flink psykiater, og håper at du fortsatt har det. En annen ting er at det kan ta lang tid før slik behandling medfører endringer i hvordan man har det fundamentalt sett.

Håper du har det litt roligere nå enn tidligere i kveld!

og saken er jo at jeg orker ikke vente lenger!!!!!!!!!! jeg holder overhodet ikke ut! det er for forferdelig SMERTE

Skrevet

og saken er jo at jeg orker ikke vente lenger!!!!!!!!!! jeg holder overhodet ikke ut! det er for forferdelig SMERTE

Kan du gjøre noe for å klare å roe deg såpass at du får sove i natt?

Gjest trrrish
Skrevet

Kan du gjøre noe for å klare å roe deg såpass at du får sove i natt?

ja. hjertelig god natt

Gjest calestia
Skrevet

joda....

du kan få være med til psyken min...

hvis det er noen trøst, så ville ikke psyken gi meg pille rheller.., men legen gikk over hodet på alle i hop og skrev ut pene resepter...

( også fant de ut at jeg ble sprø om jeg ikke sov, så fikk jeg pille mot det også..)

enda en trøst..?

de hjelper ikke det spøtt..

du kan jo være med og hjelpe dyret ..

trøste meg litt..

mulig det blir begravelse... så hva med litt gravøl....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...