Gå til innhold

Innleggelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så redd! Og lei av alt. Etter den episoden når jeg havna på sjukehuset har depresjonen bare blitt verre. Tenker på at jeg burde væffal gjort en "ordentlig jobb" når jeg først skulle gjøre noe sånt som å drikke og ta piller. For nå etterpå er jo alt verre enn noensinne!!

Alt er kaos, alle maser om alt.. Vil bare være i fred!

Psyk'en snakka på innleggelse, feks på modum, men jeg har ikke peil på hva slags sted dette er, har aldri vært innlagt før og alt skremmer meg.

Hva skal jeg gjøre?! og er modum den rette plassen? jeg sliter da som sagt med depresjon, og bor i lillehammer-traktene. hva er nærmeste psykehus dah? og hvordan er det enkli på en akuttavd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Paranoia!

Ser du har havnet på psyk.sykehus etter et selvmordsforsøk?

Uf, jeg forstår du har det ille, har selv vært der også.

Først og fremst, du spør hvordan det er på akuttmotaket.

Det er LITE kjekt der, for å si det mildt. Mye uro og en kommer først der når en er dårlig. Så blir du fort flyttet til en annen avdeling, heldigvis. Den er nok mye greiere, spørs vel litt og hvilket sykehus du er på.

Der får du behandling for depresjonen din, medisiner samtaler og får bli kjent med andre i samme situasjon som deg.

Jeg var på en grei avdeling med få pasienter fra 18 år til ca.45 år. Det var basseng, gymsal,trening/turer,arbeidsstue.

Det var veldig kjekke medpasienter.

Du vet ikke hva Modum er. Tror de baserer seg på mange aktiviteter, spesiellt trim og bruker ikke medisinering i behandlingen. Der må du attpåtil betale gildet selv!

vet ikke hva du vil selv.

Håper jeg har forklart meg noenlunde.

Ønsker deg alt godt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...