Blésha Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Da jeg var hos psykiater idag fikk jeg resept på antidepressiva, endelig (etter å ha sagt det i 2 mnd at jeg ønsker det fordi det ikke går lenger uten). Forhåpentligvis vil medisinene hjelpe meg til å ikke føle meningsløsheten og tomheten så intenst. Jeg er siten, men det praktiske i forbindelse med flytting begynner ihvertfall å ordne seg. Imorgen skal vi få garanti for depositum for den nye leiligheten, og sosialkontoret har behandlet søknaden vår om økonomisk støtte. Får noe støtte, men ikke tilstrekkelig til å klare utgiftene i forbindelse med flyttingen. Så det blir nok til at vi må klage, og søke om mer hjelp. 0 Siter
Gjest TRRRISH Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 HELDIG DU DA FÅR ALDRI MEDISINER JEG!!!!!!!!!!! SKAL BARE LEVE I HÆLVETE!!!!!!!!!!! ALT SUGER SOM FAEN! LYKKE TIL! 0 Siter
ulva Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Flott at du i det minste har fått AD - håper det gjør hverdagen litt lettere for deg! Stå på kravene om økonomisk støtte - det blir ikke lettere å klare seg med en liten en... 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 15. august 2002 Skrevet 15. august 2002 Så fint at ting begynner å ramle på plass *krysser fingrene for at resten går i orden også* Håper medisinene kan hjelpe deg opp av den verste dumpa nå! *klem* 0 Siter
doljenta Skrevet 16. august 2002 Skrevet 16. august 2002 Så fint at du har fått medisner. Håper det ordner seg med økonomien også... Ha en fin helg. *Sender en støtte klem* Fra, 0 Siter
lina1365380363 Skrevet 17. august 2002 Skrevet 17. august 2002 HELDIG DU DA FÅR ALDRI MEDISINER JEG!!!!!!!!!!! SKAL BARE LEVE I HÆLVETE!!!!!!!!!!! ALT SUGER SOM FAEN! LYKKE TIL! Hei! Fint du har fått antideppresiva. Håper alt blir bedre for deg da, og at du også får økonomisk støtte så du slipper å bekymre deg for om dere vil klare utgiftene. tvi,tvi! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.