Ulv I Faarikaal Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Nå kan dere gi meg et nyttig råd. For ikke å ødelegge fisken i første forsøk. Skal jeg bruke vann eller ikke ? Andre tips ? Denne gangen er det stor Ørret i skiver. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Ikke vann, plastfolie over, gjerne salte litt, mikre på ca 80% av full effekt. Sånn, det var mitt tips! ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Ikke vann, plastfolie over, gjerne salte litt, mikre på ca 80% av full effekt. Sånn, det var mitt tips! ) 800 w. Minutter pr 100 g ? En knapp på boksen har et bilde av en gulrot og en fisk, har den noe med dette å gjøre ? *amatørmessig kløing i hodet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 800 w. Minutter pr 100 g ? En knapp på boksen har et bilde av en gulrot og en fisk, har den noe med dette å gjøre ? *amatørmessig kløing i hodet* *smile usikkert* Har du ikke effektinnstilling på ovnen, da? Tipper at den fiskeknappen automatisk bruker litt lavere effekt, jeg.. Ta to minutter først (kun ett dersom du ikke har effektjustering), og sjekk underveis. La fisken stå en liten stund for varmeutjevning etter mikring, før du tar av plasten, når du synes den ser tilnærmet ferdig ut. Og du - husk å dytte de to tynne endene av skiva inn mot midten, ellers blir de steintørre før det tykkeste av stykket er kokt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 *smile usikkert* Har du ikke effektinnstilling på ovnen, da? Tipper at den fiskeknappen automatisk bruker litt lavere effekt, jeg.. Ta to minutter først (kun ett dersom du ikke har effektjustering), og sjekk underveis. La fisken stå en liten stund for varmeutjevning etter mikring, før du tar av plasten, når du synes den ser tilnærmet ferdig ut. Og du - husk å dytte de to tynne endene av skiva inn mot midten, ellers blir de steintørre før det tykkeste av stykket er kokt. Hmm.. nå begynner det å hjelpe. Trykka på knappen og nå spør boksen om antall gram ! Aha ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hmm.. nå begynner det å hjelpe. Trykka på knappen og nå spør boksen om antall gram ! Aha ! *flire* Bruksanvisning er feigt, eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 *flire* Bruksanvisning er feigt, eller? Bruksanvisning ? Har du begynt å banne og nå ? Den kaster jeg konsekvent sammen med emballasjen. (Jeg gjorde det i hverfall denne gangen tror jeg) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birdie Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Bruksanvisning ? Har du begynt å banne og nå ? Den kaster jeg konsekvent sammen med emballasjen. (Jeg gjorde det i hverfall denne gangen tror jeg) Her i huset ligger alt av bruksanvisniger i én kjøkkenskuff, kjøpskvitteringene i en annen (før de flyttes over til bankboksen - neida, det var kødd!) og tomemballasjen hoper seg opp nede på et av kjellerrommene.. Welcome to my world. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Her i huset ligger alt av bruksanvisniger i én kjøkkenskuff, kjøpskvitteringene i en annen (før de flyttes over til bankboksen - neida, det var kødd!) og tomemballasjen hoper seg opp nede på et av kjellerrommene.. Welcome to my world. ) Siste nytt: jeg fant bruksanvisningen der den burde være : under ovnen. *Plystrer avledende* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tornerose Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Siste nytt: jeg fant bruksanvisningen der den burde være : under ovnen. *Plystrer avledende* Jeg bare bryter inn litt jeg. :-) Den knappen med bilde av fisk under er ikke til tilberedning men til tining. Du har sikkert knapp med bilde av brød og kjøtt også, de er også til tining av nevnte varer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 15. august 2002 Forfatter Del Skrevet 15. august 2002 Jeg bare bryter inn litt jeg. :-) Den knappen med bilde av fisk under er ikke til tilberedning men til tining. Du har sikkert knapp med bilde av brød og kjøtt også, de er også til tining av nevnte varer. Aha ! ja det kan jeg tro, for det ble ikke så fort varmt, nei. Er det grill som er oppi taket ? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulv I Faarikaal Skrevet 17. august 2002 Forfatter Del Skrevet 17. august 2002 Aha ! ja det kan jeg tro, for det ble ikke så fort varmt, nei. Er det grill som er oppi taket ? Det er grill !! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.