Gå til innhold

Sit.rapp fra en tobarnsmamma..

Anbefalte innlegg

Ja, at det skulle bli mer å gjøre og lite søvn det visste jeg jo, men såååå lite søvn da.

Her har turbojenta det kjempebra - sover ikke på dagen omtrent og ikke så mye om natten heller. Hun er snill og glad og elsker storebror. Han er helt borte i sin vakre lillesøster han også. Så dette er så rørende og følge med på. Han passer med henne som en smed og jeg kan ikke ha med han til legen eller noe hvis hun skal undersøkes. Legen får ikke stikke eller gjøre noe med søsteren hans hvis hun ikke liker det.

Han sørger også for at vi ikke blir forstyrret. Han tok telefonen og sa at " nei mamma kan ikke prate med deg for hun melker lillesøstern min"

Godt det var moren min som ringte og skjønte at lillesøsteren fikk en flaske melk - hihi.

men jeg, jeg er veldig trett og sliter litt med å komme i rutiner men jeg er vel den eneste iverden som har hatt problemer med det?

Så livet som tobarnsmor er utrolig rikt - rikere enn jeg trodde.

jaja - en liten rapport fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/67925-sitrapp-fra-en-tobarnsmamma/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakkars deg, lite søvn er ingen spøk. Godt å høre at du likevel kan glede deg så veldig over de to deilige barna dine. Storebror høres bare helt fantastisk ut. Du må hilse ham fra meg og si at han er veldig flink og at lillesøsteren hans er heldig som har fått en slik fin storebror.

Hilsen Farmor til Fire

Koselig å få en situasjonsrapport fra heimen:-) Det er en ubeskrivelig lykke å få to barn, mye større enn jeg også hadde forestilt meg! Godt at storebrødre kan ha glede av sine småsøstre også:-) At det blir lite søvn, er vel ikke så mye å gjøre med, annet enn å håpe på at det bedrer seg med nattesøvnen ihvertfall!

Mange hilsener til dere fra

Hyggelig med en liten rapport fra dere, og det høres virkelig ut som storebror koser seg!

Soverutinene kommer vel forhåpentligvis etter hvert, men det er jo en mager trøst når man går der i halvsøvne...

MEN,- det er vel stas å være to-barnsmor da?

...og om ca. to mnd er det min tur!!!

God helg til deg og dine fra

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...