Gå til innhold

Jeg kan ikke forlate henne....

Anbefalte innlegg

Jeg elsker dattera mi... og vil ikke gjøre henne så vondt..

Så derfor blir jeg her... uansettt...

Men det forandrer ikke mitt ønske om å dø gjør det???

I døden slipper man alt dette vonde som man hver dag må bære på..... jeg orker det ikke.... men må..

Kunne liksågodt hatt hendene bundet bak ryggen, det er ingenting jeg kan gjøre....

Min far.... han er den samme som han var da jeg vokste opp - den samme drittsekken!

Hver gang jeg snakker med ham får han meg til å føle meg så verdiløs, kanskje jeg er det da, kanskje jeg ikke betyr noen ting, bortsett i fra min datters øyne?

I kveld er det vanskelig å leve, i morgen er det bedre.... men det varer ikke, det vet jeg..

Jeg skal finne ut en måte, jeg skal sørge for at hun har noen som er bedre enn meg, som kan gi henne det jeg ikke kan gi - for jeg har ingenting å gi bort, jeg er verdiløs...

Jeg skal bare finne ut en måte slik at overgangen ikke blir for stor, så kan hun leve uten meg, et godt liv...

Jeg fortjener ikke kjærligheten hennes, ikke noen andres heller, jeg er ingenting...

Jeg fortjener ikke den kjærligheten hun gir meg....

Jeg gjør det ikke i kveld.... men snart gjør jeg det, og jeg har så lyst til å rope ut.. Jeg gjør det!!!!!

Har prøvd her inne å bli klokere, men ingenting hjelper, kanskje det av og til er best at man ender det?

Jeg orker ikke mer, men må bli her.... kan ikke svikte...

Hvorfor måtte jeg bli født??? Ingenting godt kommer ut av det, jeg kaster bort alt jeg sitter inne med allikevel...Har så mange talenter.. men de blir ikke brukt alikevel..

Hvorfor må jeg være her? Hvorfor kan det ikke skje noe som ender det... jeg kan ikke gjøre noe, er fanget av kjærligheten til min datter........

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68073-jeg-kan-ikke-forlate-henne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skybert1365380353

Vil bare si at jeg forstår deg så inderlig godt. Jeg har to barn, og føler meg noen ganger fanget i livet.

Barna mine er det beste som fins, men likevel så.... det er vanskelig men kjerligheten til de små vinner heldigvis over alt annet, selv om det virker håpløst.

Og du, du er verdt all kjerlighet fra din datter, du må ikke tro noe annet. Hold ut!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...