Gå til innhold

Min vidunderlige psykolog!

Anbefalte innlegg

Gjest DuIcinea

ENDELIG etter flere år kom jeg til en som jeg umiddelbart fant tonen med. Snakk om å være på samme bølgelengde da !!!

Før gikk jeg hos en gammling med hentesveis , grå/brun dress , han hadde mer enn nok med å snyte seg , pille seg i nesa og se på klokka. Følte alltid at jeg var i veien der. Orket aldri snakke om ting som VIRKELIG plaget meg. Ble heller sittende å snakke om småting i livet mitt.

Han jeg har kommet til nå er tusenvis ganger bedre. Fikk fortalt mer på første timen ,enn jeg gjorde på 2 år hos gamlingen ! Åh ,så herlig å endelig han en å snakke med . han er ung ,pen ,flink til å lytte , prate & stille meg forsiktige spørsmål. han legger aldri press på meg ,og jeg har fått beskjed om å si fra hvis det er noe jeg ikke vil svare på.

På slutten av hver timer spør han alltd: Har jeg i løpet av denne timen sagt noe ,eller spurt om noe som har gjort deg skuffet, sint eller redd ?

Går til han en gang i uka ,men nå er jeg bortreist neste uke ,så da passer det ikke. Og jeg savner å snakke med han ! Glemmer av og til at han er min psykiater , snakker til han som om han har var min beste venn.

Takk min snille ,vidunderlige psykolog !!! :-)))))))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68089-min-vidunderlige-psykolog/
Del på andre sider

Fortsetter under...

angeleena1365380364

skj;nner godt hva du mener.Etter og hvert hos flere psykologer har jeg endelig funnet MIN psykolog!!Hun er fantastisk,og jeg gleder meg til hver gang jeg skal til henne.Som med venner og alt annet,maa det v're en kjemi.Godt og h;re at du har funnet en du trives med!

Gjest ikke undertegnet

Han må vi bare se til å få klona! Din heldiggris!

Husk bare på at det er helt vanlig å bli forelsket i behandleren sin nå da! Det er gjerne der det ender når en plutselig får så mye forståelse på en gang. Men det går over etter en stund som regel.

Lykke til videre!

Gjest DuIcinea

Han må vi bare se til å få klona! Din heldiggris!

Husk bare på at det er helt vanlig å bli forelsket i behandleren sin nå da! Det er gjerne der det ender når en plutselig får så mye forståelse på en gang. Men det går over etter en stund som regel.

Lykke til videre!

"Husk bare på at det er helt vanlig å bli forelsket i behandleren sin nå da!"

Ja ,jeg kjenner at det kribler ,men vet at det går over. Håper det går over FORT !!! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...