Gjest ikke undertegnet Skrevet 17. august 2002 Del Skrevet 17. august 2002 Hva heter den boken som omtaler den dietten hun gikk på? Ville gjerne lese litt mer om det før jegt forsøkte. Svogeren min har fulgt en bok som het 'Jeg spiser derfor er jeg slank'. Er dette samme dietten kanskje? Noen som vet? har du erfaringer fra dietten så er jeg glad for å høre om det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke undertegnet Skrevet 19. august 2002 Del Skrevet 19. august 2002 Kolesterolet hennes må iallefall ha økt i takt med vektnedgangen. Hun har jo omtrent mesket seg i fett. *rister på hodet* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jemen Skrevet 21. august 2002 Del Skrevet 21. august 2002 Jeg vil ikke anbefale denne dietten. En diett som går ut på å kutte ut karbohydrater fra kosten, er en diett som forutsetter at du ikke trener ved siden av. Vekten vil synke, ja, men du vil etterhvert oppdage at ytevnen din synker. I tillegg vil du jo aldri kunne nyte karbohydratrik mat igjen, for da skyter vekta i været med en gang siden du ikke forbrenner karbohydratene. Jeg vil heller anbefale kuren som blir gjentatt til det kjedsommelige: Fettfattig, karbohydrat- og proteinrik mat med masse grønnsaker og mosjon. Da kan du i alle fall nyte "farlig mat" i ny og ne. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.