Gå til innhold

Apelthun Sæle

Gjest ikke undertegnet

Anbefalte innlegg

Gjest ikke undertegnet

Hva heter den boken som omtaler den dietten hun gikk på?

Ville gjerne lese litt mer om det før jegt forsøkte.

Svogeren min har fulgt en bok som het 'Jeg spiser derfor er jeg slank'. Er dette samme dietten kanskje?

Noen som vet?

har du erfaringer fra dietten så er jeg glad for å høre om det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ikke undertegnet

Kolesterolet hennes må iallefall ha økt i takt med vektnedgangen. Hun har jo omtrent mesket seg i fett. *rister på hodet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke anbefale denne dietten. En diett som går ut på å kutte ut karbohydrater fra kosten, er en diett som forutsetter at du ikke trener ved siden av.

Vekten vil synke, ja, men du vil etterhvert oppdage at ytevnen din synker. I tillegg vil du jo aldri kunne nyte karbohydratrik mat igjen, for da skyter vekta i været med en gang siden du ikke forbrenner karbohydratene.

Jeg vil heller anbefale kuren som blir gjentatt til det kjedsommelige: Fettfattig, karbohydrat- og proteinrik mat med masse grønnsaker og mosjon.

Da kan du i alle fall nyte "farlig mat" i ny og ne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...