Gå til innhold

Uvane....eller?

Anbefalte innlegg

Gjest Tussi18

Vet ikke om dette er riktig forum men....jeg spør her likevel.

Jeg har en uvane, nemlig at jeg biter negler. Har prøvd "Go'negl" men det hjalp ikke. Har prøvd å la være, men det har heller ikke hjulpet.

Men det jeg lurer på:

Hvordan slutte (når jeg ikke klarer det bare sånn uten videre, og heller ikke ved hjelp av Go'Negl ??

Er det å bite negler noe som tyder på at en sliter psykisk? Jeg har hørt det før, men kan ikke skjønne det. For det er jo mange som jeg kjenner, som også biter negler, men som har det bra. De sliter ikke psykisk (tror jeg).

Ellers vil jeg bare fortelle at jeg har hatt det ganske bra de siste dagene (i helgen). Har trimma litt (en del idag), og slappa av. Imorgen er det skolestart :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68250-uvaneeller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Engelen33

Hei, vennen!

Jeg vet ikke om jeg har så godt svar.. hjelper om jeg tar på neglelakk.. jeg biter endel, og jeg har problemer.. ja,ja... ellers var det veldig koselig å chatte med deg. Dumt at jeg plutselig måtte gå,men noe kom opp skjønner du. Var ikke meningen. Håper vi kan snakkes en annen dag også. Ta vare på deg selv, og bruk fornuften!!

Styrkeklemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/68250-uvaneeller/#findComment-321785
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...